This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote mountainbike/bmx/racefiets/omafietstopic #4

Status
Not open for further replies.
ja dat het veel licht geef wist ik al haha 900 lumen is niet niks haha
ik heb een fenix zaklamp met 260 lumen en daar wil je al niet recht inkijken haha

klopt, staat bij sommige advertenties inderdaad 1200 lumen bij. maar ook daar zit volgensmij gewoon een CREE XML-T6 Led in

foto's maken lukte me niet.
maar heb wel een filmpje gevonden op internet van ongeveer dezelfde lamp ( mijne heeft maar 3 functies 100% 50% en strobe)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=luaASDQ058E"]Inton 900+ lumen bike light - Cree XM-L T6 3.7V 8ah - YouTube[/ame]

Aardig lampie daarom!

Kwam nog een foto tegen van de kustmarathon laatste x, gister ingeschreven voor dit jaar.

Ik heb er vd zomer ook naar gekeken.
Prima alternatief voor de kneiter dure 'Europese' versie, waar ik even de naam van kwijt ben..

Setje Hope remmen gevonden voor de DH bak.

Iemand interesse in een setje Avid Elixir R remmen? Prima staat incl. schijven (203mm)

Onderzijde en wat plaatsen tegen cablerub met Scotchguard van 3M. Werkt goed, nog geen steenslag op de onderzijde te zien.

Binnenkort nieuwe wielset in deze fiets, andere remmen, ander stuur en stuurpen.

Setje Hope remmen past enkel met een 225 schijf aan de voorzijde, dan moeten we die maar plaatsen hé. :#

Ben erg benieuwd hoe het remt.

Ik had hier of in t filmpjes topic laatst een filmpje gepost die dus met een unicycle downhill gaat over een pittig parcour. Bizar!

Status
Not open for further replies.