This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "lekkere voedsel" topic

Oooow Weksel, wat hebben wij daar ooit onbeschoft zitten vreten zeg toen ik er nog op zat.
Ben daar toen wel een paar kilootjes aangekomen van de gehaktstaven en worstenbroodjes
 


Ik vind het wel beter vis Scheelt weer in de kilo's

Snel maar eens een rondje mac doen met de peuleuw +ralf+
 
Fish & chips is dus echt :r

Toen wij in Engeland op vakantie waren heb ik het een keer geprobeerd, en daar bleef het ook bij

Het ontbijt in Engeland is dan wel weer super lekker.. Geroosterd brood met gebaken spek en worstjes enzo
 
Wentelteefjes :~

Neem melk (geen flauw idee hoeveel precies ) paar eieren, en klop die 2 goed door elkaar.. Het brood doop je vervolgens in die mix van eieren en melk, en dat bak je dan in de koekenpan.. Als het klaar is nog wat kaneel erover :~

Lekkere beschrijving, maar volgens mij zijn er wel 100 manieren om die dingen te maken..
 

dat is lekkerrr :~ :~

ook nog een beetje suiker eroverheen als ze klaar zijn..!

en over hoeveelheid melk.. gewoon op je gevoel afgaan.. zodat je de boterhammen er goed in kan dopen( beetje oud, wit brood is trouwens het lekkerst!!)
 
Pita broode ( van die shoarma dingen) beetje nat maken en 1 a 2 minuten in de broodrooster. Dan broodjes half opensnijden, en volstouwen met kaas. Dan broodjes in de magnetron, en wachten totdat de kaas begint te bubbelen.
Dan eten maar:W
 
Bounkass said:
Mja , hier ook ongeveer 8P

Mijn moeders recept:

Pasta (van die platte lange beige slangen 8P)
Stukjes Spek
en dan en soort creme spinazie.

:~ wreed lekker

Das echt goed te eten ja, en nog super makkelijk ook nog :W
 
Vincent@rs said:
Ik vind het wel beter vis Scheelt weer in de kilo's

Snel maar eens een rondje mac doen met de peuleuw +ralf+

Als je dat gaat eten ipv de normale producten zal je alleen nog maar meer aankomen , je moest is weten wat ze in light producten stoppen ^^
 
light producten missen ook gewoon wat in de smaak vind ik :S

het hoort niet en god zou het moeten verbieden 8P
 
Shoarma ala Marcie :#

Benodigdheden:
Shoarma
Paprika
Ui
Champignons
Spitskool
Pita's

Als eerst de uitjes in de pan doen, gevolgd door de paprika.
Vervolgens uitjes en paprika in een bakje doen. Nu de shoarma in de pan, na een minuutje of 6 de ui en paprika er weer bijgooien. Vervolgens de champignons en spitskool erbij doen en het geheel een paar minuutjes opwarmen.

Dit op het pita broodje doen wat je in de oven hebt verwarmd.

Naar eigen smaak knoflooksaus bijvoegen en smullen maar
 
barbaar, niks geen paddestoelen en spitskool bij de shoarma!

Gewoon kant en klare gekruide shoarma bij de bas van der heijden halen, zitten al paprik's bij, niks maar aan doen