Het grote "lekkere voedsel" topic

Tommy.

*BA DUM TSS*
dit topic omdat er in het grote nutteloze foto's topic een aantal mensen het over eten hebben :D , en hoe het het lekkerst is...

dus bij deze, heb je suggesties.
wat is lekker, waar kun je het kopen en hoe is het het beste te bereiden!

Brand los:*

-zelf vind in kibbeling erg lekke maar dan wel bij de erkende visboer, met ravigotti saus.
-en nasi goreng, recept van mijn virendin haar moeder

snij 1,5 ui fijn 3 teentjes knoflook, doe het in een wok, met een goede scheut olijflolie..
kook rijst en doe dat, nadat de uitjes en de knoflook een beetje gebakken zijn, erbij in de wok.
daana een bakje spekjes bakken, en die rbij terwijl de rijst als in de wok zit..
goed omscheppen zodat alles gemixt is doe er als laatst ketcup naar wens over
een beetje gebakken uitjes é voila!

erg lekker;)

greetz TommiiY
 
Advertisement - register to remove this

ketchup in nasi? WTF :X

mja verder was dit topic er al eens in 2002 oid meen ik. toen door menophir gestart. maar ja ik vind t wel goed zo ^^

lekker voor "erbij" gebakken sneetjes brood. je neemt dus stokbrood, snijd schijfjes ervan af. dan olijfolie er overheen en met knoflook en basilicum inwrijven (ja dit lees je goed :P )
nu komen ze de oven in en bakken zon 5 min @ 200°c
 
Wijne said:
Patat met frietsaus en pindasaus en een mexicano:W

Heb je dit niet 100x gezegd in het 'wat is je levelingseten topic'?? :rolleyes:

Patat met frietsaus en pindasaus... Ik eet liever iets anders, of het moet wel heel erg goede friet en heel erg goede pindasaus zijn :P

Wat erg makkelijk en lekker is: ham/kaas macaroni: zet je macaroni op, bak in de tusentijd een uitje met de ham.. Als deze twee dingen gedaan zijn de twee samenvoegen, en VEEL kaas erbij doen.. Dan heb je een lekkere drek, die nog lekkerder wordt door een deel erva weer in de bakpan te doen, en even op te bakken met wat ketjap saus erdoor :~

Dis echt zo'n makkelijke snelle best lekkere voor-5-eur-eet-je-de-hele-week gerecht :W

The max-viper said:
als middageten, tosti met alleen kaas en kruidenboter maken en dippen in knoflooksaus.

Ik hoop dat je daarna niet meer hoeft te werken :+
Wat ook lekker is, gewoon geroosterd brood met knoflooksaus 8P
 
Afbak stokbrood met knoflook er al in :~
Kibbeling :~
Patatje oorlog :~
Kaassoufle :~
Loempia :~
Tosti ham/kaas met mayo :~

oei oei oei :~
 
Die lahmacun (turkse pizza) is inderdaad erg lekker, ik bestel 'm altijd met knoflooksaus en sla zonder sambal. En dan pak ik een extra fles knoflook van de balie en spuit ik lekker zelf nog meer er overheen. Is goed veel ook, en nou komt het mooiste: €1,50

Iedereen die dat nog nooit gehad heeft: DOEN DOEN! Als je dit qua prijs gaat vergelijken met bijv. een cheeseburger van de mac, nou dan weet ik het wel hoor!
 
ciabatta (ff opwarmen in oven), goeie laag filet americain erover heen, warmgekookt eitje erop, goed verdelen, zout en peper naar wens, en smullen maar:)
 
TommiiY said:
t is niet de nasi van de chinees he;).. je meot er niet teveel in doen, maar voor de smaak een beejte.. probeer maar is erg lekker:D

ik kom zelf uit een indo familie. maar dit is echt not done.
 
Friet Ala.
Denk iedereen wat is dat?

Frikandel speciaal onderin een frietbak met daar over friet zuurvlees. Zuurvlees is voor jullie beter bekend als stoofvlees, maar zuurvlees is tenminste echt lekker. Klinkt als een rare combinatie dit, maar als je het 1x hebt gegeten vind je het zeker wel lekker...
 
Back
Top