Het grote kiteboard topic #1

Jesse.

Aircooled
Ik heb afgelopen weekend een tweedaagse kiteboard cursus gedaan op de Brouwersdam. Ben er gelijk helemaal gek van wat een sport! Ik ga vrijdag weer en wil binnekort ook mijn eigen uitrusting gaan kopen.

Aangezien er verder nog geen topic over was leek het me leuk om die op te richten. Wie kiteboard er hier nog meer?

Wat foto's van mij in actie.

Kiteboard-001.jpg


Kiteboard-002.jpg


Kiteboard-003.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Heel vet Jesse!! Ik heb hier ook altijd een bijzondere intresse voor gehad. Heb je wat meer info voor mij over die cursus? Site ofzo, met info?
 
Mijn neef is er helemaal verslaafd aan, zodra de wind goed is staat ie op de plank :W
Ik ga ook nog een keer mee, lijkt me ook echt vrij gaaf!
 
Vet Jesse..
Mij lijkt buggy-en met zo'n kite vet })

Ik was zaterdag nog in Ouddorp en toen zag ik een grote foto van Youri Zoon (ook member hier) hangen van z'n Sponsor Brunotti (?)
 
heheh lage dit topic. Klopt die foto mizzel. alleen die hant op de kous.
natural high zit een stukje verder. Erik( x-fatal) heeft pas ook les genomen daar en ging ook super lekker.

Ik ben de aankomende maand in NL dus als het waait ben ik daar wel te vinden.

Van wie had je les ? jesse ?
 
Heb zelf 1 leer gebuggied, vond ik ook erg vet, daarnaast altijd wel zelf gevliegerd, maar nooit de centen gehad om echt een dikke kite te kopen (nasa wing gehad altijd)..
 
Net weer heerlijk gevaren NOT echt ruk wind, morgen terug naar NL. Nog mensen mischein naar brouwersdam deze week ?

Ik vrijdag, schijnt goeie wind te zijn. Lekker verder met op me plaat gaan :D


@ Sandor, reken op zo'n 1500 eur alles nieuw. Maar tweedehands is er veel te koop.
 
kite rond de 1200 boardje rond de 550 pak rond de 200 trapeze rond de 150.maar meestal krijg je een goede set prijs.

2de hands is er inderdaad veel te koop maar , koop als je bleift wat goeds anders lig je straks achter de dijk! heb er al veel zien gaan.:p

Vrijdag ben ik er alleen niet, zaterdag denks wel.
 
Ben er ook mee begonnen 4 maandjes geleden, les gehad van een maat van me en kan nu al lekker springen zeg 4/5 meter hoog en een backroll sinds kort allebei de kanten op :)

Had eerst een 2ehands kite van 2007 van Ozone goede kites trouwens, maar wilde toch graag wat nieuws en veiligers zoals Youri al zegt. Neem alsjeblieft lessen want in het begin is het vooral heel gevaarlijk omdat je nog niet weet wat de gevaren zijn.

Ben zelf meestal te vinden op Schellinkhout,Andijk,Wijk aan zee en IJmuiden.
Lache dat je hier op ST.net zit Youri :D Keep up the rough style ;)
 
zoals Youri al zei heb ik tijdje terug ook paar lessen genomen. 2 daagse cursus gehad.
Alleen niet mee verder kunnen gaan omdat ik daarna weinig meer in NL ben geweest.
Zal nu wel weer wennen zijn..
Hopen dat het net iets is als fietsen..nooit verleren.

Als het goed is ben ik vanaf morgen avond tot zondag weer in NL.
Misschien dat ik wel ffkes op de motor langs kom,, kijken naar het heerlijke NL weer.

Zelf ook naar kites gekeken,, weet youri ook alles van :P
Koen maakt wel aardig mooie prijsjes daar.
Had ondertussen ook al een set willen hebben.. maar zijn aantal dingen tussen gekomen waardoor het niet meer is gelukt.

Denk ook dat ik komende tijd niet veel tijd ga hebben :(
weer in NL gaat ook weer slechter worden. Dus zal komend jaar pas weer worden..
Of een chill reisje ergen naar toe boeken :) (SF groepsreis? :P )
 
Back
Top