Het grote fietsen topic #5

Zo, bijna klaar :)
Nu nog stuurtje aansluiten en pedalen halen.
Dan kan het afstellen beginnen!

Attachments

• kuota met di2.JPG
    kuota met di2.JPG
    175.2 KB · Views: 544
Pff, word helemaal gek. In 750km sinds december nu al 5 keer lek gereden, waarvan vanavond voor en achter, twee weken geleden ook al twee keer in 1 rit. Voor was een steen oid die ineens er voor sprong (fietste in groep), achter weet ik niet. Zit nu even te googlen naar die banden van mij (Schwalbe Ultremo ZX) en lees veel van dit soort verhalen er over. Snel andere banden halen dus :(

Weet dat er wel eens wordt gezegd dat het aan de rijder ligt, maar heb vorig jaar in meer km's 1 keer lek gereden ofzo met bontrager banden (die toen ook op waren)

Bandjes opgestuurd naar Schwalbe klantenservice en 2 nieuwe Ultremo ZX Evo gekregen, keurig van ze

Heeft iemand hier ervaring met giant nrs (zilveren model) .laatste tijd begint hij steeds meer te kraken heb het idee dat het me lagers van de achterbrug zijn.zijn die makkelijk zelf te vervangen en waar kan ik een betaalbaar revisie setje halen?

tumblr_mp0m53kYFQ1qzleu4o1_500.jpg

Ik heb dus een fixie gekregen voor me verjaardag, morgen gaan we meedoen aan rotjeknor 200k took my baby away dat is een rit van rotterdam naar antwerpen en de volgende dag weer terug. Ben benieuwd of ik het ga halen! Ben al paar weekjes aan het fietsen, hiervoor nog nooit iets aan sport gedaan haha

1005698_475654485843894_1019318812_n.jpg

Ik heb een goed fietsbroekje gekocht, ik heb antwerpen gehaalt en heb in totaal 120km gereden in 7,5 uur. Toen ik aankwam waren me knieuh echt naar de kloten van het aanzetten en remmen (heb geen handrem derop oid dus gewoon diehard tegenkracht geven om te stoppen)

Ik ben de volgende dag niet meer terug gereden omdat ik bijna niet meer kon lopen. Ik had ook maar 3 weken getraind en de rit heel erg onderschat ben nu al begonnen met trainen voor volgend jaar, en dan ben ik van plan om wel heen en terug te halen!

Back