Het grote ''bling bling'' topic

Status
Not open for further replies.
ik ben ook net begonnen aan mn remhendels , maar ik polijst ze wel met een set voor op mn dremel .. blinkt ook mooi , ik zet er morgen foto's op van het resultaat
 
Mijn uitlaat is helemaal verroest, nu wil ik hem gaan polijsten, maar moet je hem dan elke x na het rijden poetsen om te voorkomen dat hij lelijk wordt? of valt dat mee, ik rij er namelijk dagelijks mee
 
joost.aerox said:
Mijn uitlaat is helemaal verroest, nu wil ik hem gaan polijsten, maar moet je hem dan elke x na het rijden poetsen om te voorkomen dat hij lelijk wordt? of valt dat mee, ik rij er namelijk dagelijks mee

Je moet idd eerst goed heel de roest eraf schuren. Dan polijsten blablabla..
Je zou hem daarna ook in de blanke lak kunne zette.
Maar hij gaat altijd wel verkleuren, want hij word dan op het begin blauwig enzo (door hitte). Maar als jij hem elke dag met een schone doek goed schoon veegt, zou hij wel aardig lang mee kunnen gaan.

Natuurlijk moet je na een tijdje wel ff opnieuw polijsten :)
 
Kelk gepolijst :

attachment.php
 
Hey gasten ff een vraagje ..

Ik heb me kickstart pedaaltje al 2 x gepolijst en ziet er dan wel goed uit enzo maar dan monteer ik hem weer en na een tijd gaat ie roesten etc staat nu dus ook dik in de roest.. Maar waar houden jullie het mee bij ? Moet je om de tijd met dat groene polijst blok weer aan de haal ofzo of gebruiken jullie iets anders ?

Greets !
Roy
 
Aerox/Roy said:
Hey gasten ff een vraagje ..

Ik heb me kickstart pedaaltje al 2 x gepolijst en ziet er dan wel goed uit enzo maar dan monteer ik hem weer en na een tijd gaat ie roesten etc staat nu dus ook dik in de roest.. Maar waar houden jullie het mee bij ? Moet je om de tijd met dat groene polijst blok weer aan de haal ofzo of gebruiken jullie iets anders ?

Greets !
Roy

je kan hem beschermen door blanke lak te gebruiken, bv van Ninja, verkleurt het minste. Verder kan je een polijstblok gebruiken of Belgom Alu, ff op een doek doen, goed poetsen tot het zwart word net als bij je polijstmiddel, afdoen met een doek, ff na poetsen en hij blinkt weer. Als je dit met enige regelmaat doet moet het een lange tijd goed blijven.
 
Mensen toch :p

ik hoor veel mensen zeggen dat het Groene polijstblokje van Gamma niet geweldig is

maar ik heb mijn carterdeksel gepolijst maar die blingt wel hoor :O

ik zou eerdaags even fototje plaatsen
 
een kennis van mij die is vrachtwagen chauffeur, en die rijd nogal eens naar Engeland en daar hebben ze van die tube's en dat spul werkt ook heel goed:)
 
k heb een deel van mijn carterkap gepolijst. gaat best goed eerst ffies oefenen op een anders stukje wat je toch niet ziet;). daarna in de blanke lak, zo wordt het minder dof
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top