Het grote ''bling bling'' topic

Status
Not open for further replies.
Als jullie met waterproof gaan schuren, gebruiken julluie dan ook water? zoja hoeveel, en vanaf waneer? (ga morgen al me schuurpapier en andere polijsttroep kopen) (iemand tips?)
 
Erwin. said:
Vanaf 600 gebruik ik water. Dan gaat het opzich wel goed :).

ik soms en dan echt bij 1200 oid
ik doe ook met pasta erbij wel de goede want je heb ook van die troep
ik heb nu 5 verschillende 2 zijn echt troep en als ik eerst schuurpasta egbruik en echt de hoogglans pasta gebruik dan word het echt mooi en je kunt het altijd oppoetsen met belgom en belgom chroom werkt ook goed
 
rempot gepolijst :p

rempot2.JPG
 
is de standaard zwarte rempot ja, hebber toch 4 dagen aan bezig geweest. wel niet continu :p

nog eentje:

rempot1.JPG
 
Nou dacht ik ook ''ff'' te gaan polijsten, ik schuurpapier gehaalt (80,120,150,240(wp)400(wp)500(wp)600(wp)800(wp1200(wp)
dus ik het beschermkapje op mijn orginele uitlaat schuren, en schuren en schuren, ik klaar.
Ik loop naar de garage en pak de dremel, zet zon wit vilt ding erop, en laat die tijdje ronddraaien op mijn groene gamma ''glansblok'' (zo doe ik het toch goed?) is wat ik dacht, dit is het resultaat:"



rechtsboven zie je de ''zwarte'' vlek wat ik gepolijst heb, al wil niet al het zwarte weg:S vind het nou niet echt een hoog ''bling,bling'' gehalte hebben.

Heb nu alles ff binnen gelegd om het zometeen bij kamertemperatuur nog eens te doen.

Iemand mischien een idee waarom het zo niet mooi word bij mij?
 
Het is beter om een grote lappenschijf te kopen en dan op de boormachine te doen, werkt gewoon veel beter.
 
ja, het kan er wel mee hoor. enne je moet et erop houden tot het zwarte weer weg is. :). dus niet TEveel laten absorberen in het viltje
 
Oke, bedankt, het was niet gewoon zwart maar echt pikzwart aan het worden, je zag ook echt zo'n ''laag'' tusse het al gepolijste en het nog niet gepolijste. Ga het morgen in het daglicht verder polijsten.

Kan je trouwens dat Belgom Alu bij de Brezan halen? Zo nee waar dan wel? (mag nog niet op me scoot rijden, en anders rijd ik 12km het hele dorp door.
 
Ik heb nu bij de Multimate voor 10 euro een setje gekocht voor de boormachine, lappenschijf met polijstblok, zie nou niet echt verschil met de Dremel, morge weer ff schure en nu alleen met lappeschijf doen, kijken wat het mooiste word.
 
RisingSun said:
Oke, bedankt, het was niet gewoon zwart maar echt pikzwart aan het worden, je zag ook echt zo'n ''laag'' tusse het al gepolijste en het nog niet gepolijste. Ga het morgen in het daglicht verder polijsten.

Kan je trouwens dat Belgom Alu bij de Brezan halen? Zo nee waar dan wel? (mag nog niet op me scoot rijden, en anders rijd ik 12km het hele dorp door.

Gebruik maar geen belgom alu om te polijsten :), met polijstblok wordt het veel mooier. Belgom alu is meer voor het onderhoud.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top