This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het auto en motor filmpjes topic #3

Status
Not open for further replies.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=t46o2CtwyaY"]YouTube - DRAMATICO ACCIDENTE NASCAR MEXICO CARLOS PARDO[/ame]
Kólere wat een klap. :X
De beste man heeft 't ook niet overleefd.
Sowieso een wazig stuk muur daar en alsof wat watervaten helpen..
 
Damn :S Je gaat gewoon dwars door die watervaten heen man, helpen geen drol :+

---

Geen mooie civic maar wel een best vermogen + geluidje imo:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=bw8WvBKAVKM&feature=PlayList&p=E081398D9B5EAD0F&index=0"]YouTube - Honda Civic EK4 Hatchback Turbo[/ame]
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=rxF4YNoJ02g&feature=channel_page"]YouTube - Sneaky Tuning JKS CRX Fastest European FWD Car[/ame]
 
Hehe, ding van Reandly is GOED snel.
Jammer dat ie echt totaal geen smaak heeft, vieze specialpaint + lexuslampen + 's werelds lelijkste velgen.

[ir]http://img127.imageshack.us/img127/3043/dsc00970jj4.jpg[/ir]

Wil 'm wel hebben hoor
[ir]http://img222.imageshack.us/img222/1783/dsc00985by9.jpg[/ir]

Zie ze liever zo: (note: mijn wagen laat ook ff z'n neus zien )
 
Last edited:
Je zou eens mee moeten rijden met zoiets.
Heb 't zelf al een aantal x ervaren. Rondje met een civic @ 321pk.
1.6L turbo, dat gaat echt GOED hard :W
OVerweeg soms zelfs me s2k eruit te trappen en ook zoiets te gaan bouwen.
 
Je zou eens mee moeten rijden met zoiets.
Heb 't zelf al een aantal x ervaren. Rondje met een civic @ 321pk.
1.6L turbo, dat gaat echt GOED hard :W
OVerweeg soms zelfs me s2k eruit te trappen en ook zoiets te gaan bouwen.

Het zal idd wel goed hard gaan... Is maar goed ook, want je wil echt niet gezien worden in zo'n ding 1000000x liever die S2000, Tom...
 
Tjah, ik overweeg evengoed een vortech supercharger voor de S2K
Maar dat is weer een investering van 6-7K bovenop een auto die eigenlijk al duur genoeg is.
Kan ik me HKS HiPower uitlaat en ARC inlaat ook gelijk weer weg sodemieteren.
 
Tjah, ik overweeg evengoed een vortech supercharger voor de S2K
Maar dat is weer een investering van 6-7K bovenop een auto die eigenlijk al duur genoeg is.
Kan ik me HKS HiPower uitlaat en ARC inlaat ook gelijk weer weg sodemieteren.

Als je meer power wil bouw er dan een turbo op, compressor heeft alleen maar nadelen tov. turbo

-t gros van de compressoren bouwt gestaag druk op waardoor je pas bovenin daadwerkelijk lekker boost draait.
-je zit metteen aan een std vermogensvooruitzicht, turbo kan je altijd rommelen met je boost.
-je stopt er meer vermogen in maar je compressor vraagt ook een hoop.
-gezeur met slippende snaren ed.
 


Deels eens... vermogensvooruitzicht is waar, dat een compressor enigsinds vermogen neemt is ook waar, maar een knappe compressor klinkt dan ook weer onwijs, plus dat je onderuit met een goede compressor ook behoorlijk sneller bent. En een compressor behoud je er zelf ook voor dat je elke keer blijft kloten met sneller sneller sneller... Het meer is dan gewoon een keer vol
 
Grote voordeel van een compressor is inderdaad dat hij van onderuit toeren over het geheel genomen meer vermogen levert (bij een S2k ideaal, zo sterk is die onderi niet). Met de huidige turbotechniek krijgen ze dat ook een heel eind voor elkaar, maar of je dat met zo'n hobbybob turbokitje lukt durf ik te betwijfelen....



Tjah, ik overweeg evengoed een vortech supercharger voor de S2K
Maar dat is weer een investering van 6-7K bovenop een auto die eigenlijk al duur genoeg is.
Kan ik me HKS HiPower uitlaat en ARC inlaat ook gelijk weer weg sodemieteren.

Ik heb dr voor de grap wel eens naar zitten kijken, en uitgerekend wat je zoiets zou kosten.

Bovenop de 6-7k voor de compressor komt (als je het goed wilt doen) nog een ander achterdifferentieel met een langere overbrenging, andere remmen+velgen (anders passen de grotere schijven niet) en eventueel het een en ander aan andere veren/dempers.
Daarnaast zit je met de koppeling, blijft die heel met ~350PK?.

Voordat je het geheel goed voor elkaar hebt ben je al snel een 10k kwijt volgens mij.
 
Last edited:
Remmen vind ik een beetje onzinnig.
Op een civic is dat noodzaak, op een s2000 niet.
Je moet wel voorzien zijn van een degelijk rijwielgedeelte, maar dat is grotendeels prima in orde bij een s2000.
Die langere overbrenging is inderdaad wel een pré, achterlijk korte bakken altijd van die honda's

Tom... effe voor de tsjek he... Een goeie S2000 begint bij 15k, en loopt tot over de 22k toch?

Een heel eind ja, maar dan hebben we het niet over de facelift (2004+) Die gaan al heel snel over de 30k.
Mijn wagen zit ook nog wel boven die prijsklasse ivm staat, kmstand en omdat het een geupdate type is. (2003)
 
Status
Not open for further replies.