This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het auto en motor filmpjes topic #3

Status
Not open for further replies.
Ze hadden de laatste halve minuut weg moet laten, en een vrouw achter het stuur moeten zetten, dan was het best geloofwaardig...

Ik wordt helemaal gek van dat gehuil/gegier van die (Lysholm?) compressor... Verder echt tof geluid...

Gewoon een Eaton
Ook prima in deze setup trouwens, omdat een Eaton bij lage toeren al veel druk levert. Als deze word uitgeschakeld zodra de turbo erin komt, is dat een hele goede combinatie.

Nieuw wereld record op straatbanden..

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=qNXPI9VviBk"]YouTube - Worlds fastest beetle (9.03 @ 1/4 mile, 256km/t)[/ame]

Zo bedoel ik het ook niet..
Die shitvic is helemaal opgefokte en die supra nog maar een greintje zo goed als standaard.

Die shitvic is helemaal niet maximaal opgefokt, wat ik uit het filmpje op maak, is dat er een atmosferische 2 liter vtec in zit. Nog geen eens een turbo of iets dergelijks.
Daarnaast is een Supra met 400 wielpk's niet zo goed als standaard meer, je hebt het dan over zeker 450 krukaspk's. Ik weet niet wat een Supra standaard heeft, maar 100 tot 150 pk verschil is wel behoorlijk wat.
Gewoon een mooi stukje "David vs Goliath" dit filmpje.

Ik vind het gewoon heerlijk om zo'n brullende motor te horen waneer je hem goed op zn staart trapt! Lekker toeren janken

Status
Not open for further replies.