Maandag nog een stukje meegereden in de 323i van een vriend van me, loopt best redelijk voor een standaard blokje.
YouTube - E30 323i stock engine
Wat een flapdrol zeg, die bak vind ik niet zo heel spannend. Hij mag wat mij betreft wel een stukje dikker.
En GTE + vvti dr achter
[IR]http://i161.photobucket.com/albums/t233/zoetahmeerdah/lhj.jpg[/IR]
Het is een aristo blok trouwens, meen dat die 280pk hebben ipv 330 en hij draait 0,2 bar te weinig.
En dr zit nog een originele uitlaat onder voor het grootste deel (2x40mm powerrrr)
Alleen de downpipe is de eerste 30-40cm wat groter.
Afblazen en turbo spoelen hoor je ook nauwelijks en het ding is dus doodstil
Neemt niet weg dat ie ws nog wel een 40pk tekort komt, maar vlot is t al.
Maar op supras.nl staat ie ook op het forum (bij projecten)
Wat een flapdrol zeg, die bak vind ik niet zo heel spannend. Hij mag wat mij betreft wel een stukje dikker.
[IR]http://i161.photobucket.com/albums/t233/zoetahmeerdah/lhj.jpg[/IR]
Het is een aristo blok trouwens, meen dat die 280pk hebben ipv 330 en hij draait 0,2 bar te weinig.
En dr zit nog een originele uitlaat onder voor het grootste deel (2x40mm powerrrr)
Alleen de downpipe is de eerste 30-40cm wat groter.
Afblazen en turbo spoelen hoor je ook nauwelijks en het ding is dus doodstil
Neemt niet weg dat ie ws nog wel een 40pk tekort komt, maar vlot is t al.
Maar op supras.nl staat ie ook op het forum (bij projecten)
Flapdrol of niet, die kar klinkt wel lekker hoor (zeker voor een Opel, om maar weer clichematig te gaan zeuren)...
die vent is idd beetje ''gekkie achtig''
zet dan een echte vent in die auto en niet zo een v-hals nicht.
vind het wel toffe auto's
Als ik m moet geloven wel ja.Veel moeten aanpassen?