Zoals hij het zelf zegt.
die F1 heeft 70 pk minder dan de veyron.. maar hij weegt ook een heel stuk minder.
alles bij elkaar is hij toch een aardig verschil zoals je ziet.
die f1 heeft waarschijnlijk een betere pk-gewichtsverdeling. + o,o electronica
Ik weet van de jongens op de vr6 club dat ze vanaf 3 duizend toeren zon beetje overdruk krijgen, max boost @ 5500-6000 toeren. (vortech chargers)
Ik bij 3.5 k max boost.
Wat zou dan sneller zijn?
Geen mooie civic maar wel een best vermogen + geluidje imo:
YouTube - Honda Civic EK4 Hatchback Turbo
Dan heb je het ook over halve turbo's. Die bouwen op dezelfde manier druk als turbo's, enkel door een overschot aan lucht te leveren. Daarbij lekken de schoepen nogal, en leveren ze inderdaad alleen bij hogere toeren druk. Zet op een VR6 is een goede afmeting Lysholm compressor, en je hebt druk zodra je het gaspedaal aanraakt.
Misschien valt er met een turbo wel meer pk's te halen, maar is zo'n auto dan ook sneller op het circuit? Of kan je er alleen leuke snelweg filmpjes mee maken voor youtube?
Mss ligt dit wel in de landcruiser: http://www.titanmotorsports.com/to1fzenpr1hp.html
meestal wordt vortech spul gebruikt omdat dat past.
lysholm etc past gewoon niet
Waarom zou je met een turbo niet snel zijn op t circuit? Lag en responce cker?