This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het auto en motor filmpjes topic #3

Status
Not open for further replies.

Je bedoeld 370pk minder. De gewone straat McLaren heeft namelijk 630pk
En hij heeft ook 4 turbo's minder
 
Ik heb het idee dat ze met de start redelijk rustig aan deden met de Veyron. Als je dit filmpje bekijk maakt de Veyron gewoon gehakt vd Pagani Zonda Roadster F, die qua specs niet gek vd McLaren F1 zit:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=zyC3CWDlEzY"]YouTube - Pagani Zonda F vs Bugatti Veyron drag race - Top Gear - BBC[/ame]
 
Ik weet van de jongens op de vr6 club dat ze vanaf 3 duizend toeren zon beetje overdruk krijgen, max boost @ 5500-6000 toeren. (vortech chargers)

Ik bij 3.5 k max boost.

Wat zou dan sneller zijn?

Dan heb je het ook over halve turbo's. Die bouwen op dezelfde manier druk als turbo's, enkel door een overschot aan lucht te leveren. Daarbij lekken de schoepen nogal, en leveren ze inderdaad alleen bij hogere toeren druk. Zet op een VR6 is een goede afmeting Lysholm compressor, en je hebt druk zodra je het gaspedaal aanraakt.
Misschien valt er met een turbo wel meer pk's te halen, maar is zo'n auto dan ook sneller op het circuit? Of kan je er alleen leuke snelweg filmpjes mee maken voor youtube?
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=O2dHTwSjB-Y"]YouTube - LandCruiser Turbo VS E55 AMG Kompressor[/ame]
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=YVYzvHVzsDA&feature=related"]YouTube - landcruiser vs porsch911 vs corvette ZO6[/ame]
Hahaha dan sta je even raar te kijken
 
@Jan-Willem, Volgens mij ligt er in die landcruiser een Supra blok met 700+ pk

Tenminste, heb wel eens foto's gezien van zo'n hok icm Supra blok.
 
Daar gaat je 3x zo dure & zware porsche :+

Die man van die landcruiser zal er ook wel een vermogen in hebben gestoken :+
 

meestal wordt vortech spul gebruikt omdat dat past.
lysholm etc past gewoon niet

Waarom zou je met een turbo niet snel zijn op t circuit? Lag en responce cker?
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=0vkopfn1gLU"]YouTube - On Any Sunday 1[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=h-151wFnhtE"]YouTube - On Any Sunday 2[/ame]
 
Last edited:

Prachtige dvd's:W

Heb hem zelf thuis ook , niks rijden voor geld maar alleen voor the numer one plate8)

Dit blijven toch ook een van m'n favo's

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=FBkX8GS5FoY"]YouTube - MTM Supercharged B7 Audi RS4 Clubsport![/ame]
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=d01VBR5nKPw"]YouTube - Simon McKinley Ford Escort Mk2 Early 07 Hillclimb Season VPV[/ame]
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ogXvp7AHAts"]YouTube - Ferrari F40 & F50 Fly By @ The Old Reims Circuit[/ame]
 
Er is toch ook een sjeik die een slr blok in z'n g klasse heeft?

Een sleeper is die landcruiser wel , das duidelijk
 
meestal wordt vortech spul gebruikt omdat dat past.
lysholm etc past gewoon niet

Waarom zou je met een turbo niet snel zijn op t circuit? Lag en responce cker?

Turbo lag en gas responce is wel op te lossen met een anti lag systeem, klinkt ook nog leuk :W

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=mXfUbFR-x7g"]YouTube - Anti-lag evo[/ame]
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=FvqTImWfz0w&feature=related"]YouTube - Anti-lag Showcase[/ame]
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=A-bnBEpWu70&feature=related"]YouTube - ANTI-LAGGED WRX STI snow drifting!! **RAW SOUND**[/ame]
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=-iU-arhmAKg"]YouTube - Ford sierra cosworth with anti lag[/ame]
 
Nee niet echt, vroeg of laat gaat alles kapot

Als je zo weg trekt met zoals die evo dan ligt vroeg of laat wel een keer je koppeling eruit
 
zo heel veel lag had ik niet met mijn celica turbo, maja al ga ik met een grotere turbo rijden is dr idd wel meer lag.. Maar met een standaard turbo had ik heel snel druk elke keer, en ik ging toch echt harder als heel mijn rij waar ik in stond..
 
Status
Not open for further replies.