Hemelvaartsdag, valt er nog wat te beleven?

Handige_harry

Well-Known Member
Aangezien ik vijf dagen in de week stage loop, op zaterdag ook nog bij verdien en mijn vrije dagen erg schaars zijn moet ik het hebben van de zogenoemde nationale feestdagen.

Aanstaande donderdag Hemelvaartsdag, een feestdag dus een vrije dag voor iedereen.
Maar is er ook nog wat te beleven op deze "feestdag".

Ik wilde dus even rondkijken in Amsterdam als het een beetje fraai weer wordt, maar ik heb gehoord dat alle winkels dus dicht zijn.
Iemand die dit kan bevestigen??

Betreft dat ook kroegjes, terrasjes ed?

Mensen nog tips om van deze Vrije dag ook een feestdag te maken? :)
 
Advertisement - register to remove this

Haha, Jubbega is op Hemelvaart, dat is waar ook, zit nog amper op dit forum ;)

Is een optie idd, maar mensen die weten hoe het gesteld is in Amsterdam, alles dicht??
 
wij gaan denks douwtrappen, weet niet of je dat kent, in ons geval: eerst stappen dan met je zatte hoofd op de fiets en dan smorgens rond een uurtje of 5 naar een groot recreatie gebied (natuurplas) en dar blijven met nog meer bierie tot een uurtje of 10 smorgens :D das mijn planning :P (moet trouwens ook werken die dag :rolleyes: )
 
hemelvaartdag is een officiele zondag... dan is iedereen vrij.
behalve als je werkt bij de mac ofzo (of burgerking ?:henko: )
 
In Hengelo word er altijd vanaf 6:00 flink gezopen. Woensdag avond eerst feestje, dus daarna gelijk door denks. Hemelvaartsavond is er nog een afterparty in de stad :)
 
Originally posted by Loserhond
In Hengelo word er altijd vanaf 6:00 flink gezopen. Woensdag avond eerst feestje, dus daarna gelijk door denks. Hemelvaartsavond is er nog een afterparty in de stad :)
dauwtrappen denks?:P
 
Back
Top