Help!! aerox probleem!

scopticrox

Well-Known Member
halejj allemaal,

K heb een aerox.. best mooi vind ik zelf, daar gaat het mij ook het meeste om, het optische style van me scooter, alleen, hij mag natuurlijk ook wel een beetje lopen, en ik heb het volgende probleem.

Ik heb een laser uitlaat, natuurlijk, omdat die mooi is =D
Maar, mijn lieve papa, wil niet dat de begrenzer er uit gaat.
en daar heb ik vrij weinig tegen in te brengen, me scooter is bagger afgesteld, door een zaak waar ik de naam niet van zal noemen omdat de verdere service best goed is, ik weet niet welke sproeier of rolletjes er in zitte, weet alleen dat er zwarte trekveren in zitten.

Hij is gewoon heel zwak afgesteld, zonder tegenwind geeft ie 80/85 aan op teller, met tegenwind 70... =| mooi kut dus, k wil hem veeeeel beter op laten trekken, en top mag iets hoger, en met tegenwind ook die top blijven houden.
Kortom, sneller optrekken, iets hogere top, en hij maakt nu hoge toeren bij het optrekken...

Please.. tips... k heb ze nodig :D:p

laaaterr,,dennis
 
Advertisement - register to remove this

hmm niet echt handig als je je begrenzer er niet uit mag halen , mag je hem ook niet verder opvoeren ? Btw ik zou wat lichtere rollen proberen voorals als de originele er nog onder liggen en ik zou ook ff kijken welke sproeier er in zit. die begrenzer zou iig al veel schelen...
 
mja , tis ook pure bullshit om de scooter slecht te laten lopen, als hij nu al zo'n 80 rijd snap ik het probleem niet van die prop eruit halen , als je die eruit haalt trekt ie stukken beter op maar zoveel sneller zal die niet lopen.

mja , jij wilt graag een snelle uitlaat onder je scooter , en alleen onbegrensd loopt een snelle pijp goed , dus je hebt 2 keuzes , of de prop eruit of een uitlaat kiezen die niet zo snel loopt...
 
Back
Top