Help!Aerox probleem

Roxsta

Well-Known Member
Hi Mensen,ik ben eigenaar van een Yamaha Aerox uit 2005,voordat ik over mijn probleem begin de setup:
-17.5mm carb
-Std cillinder (LC)
-Stage 6Variokit
-Sito Plus Uitlaat.

Dus ik kwam van school af rijden,reed door de stad over een drempel,begon m'n scoot een raar Hoog geluid te maken en viel die uit,toen ik afstapte zag ik dat er niet normaal veel rook uit de kappen uit kwam,dus niet uit de uitlaat!

Ik kreeg hem onderweg te voet af en toe aan het draaien maar dan viel die na 100-150meter weer uit met dat rare geluid en begon die weer te roken als een malle...

Kan iemand mij vertellen of dit aan de koelvloeistof ligt of aan de olie?ik hoop echt niet dat deze symptonen op een warmloper leiden aangezien ik dat nu echt niet kan hebben op dit moment...

Mvg.
Josh
 
Advertisement - register to remove this

.Als het witte rook is , kan het 2 oorzaken zijn .

1 : Thermostaat blijft hangen / dicht , dus Blok word te warm en gooit koelvloeistof via de overloop er uit.

2 : Koppakking is lek , dan krijg je overdruk in je koel systeem , en word de koelvloeistof er ook uit geblazen.
 
Godverdomme dat is me dan de 2de keer in 2maanden dat mijn koppaking lek zal zijn,Zo te zien is mijn koelvloeistof indd weer helemaal leeg en lekt hij ook...
Bedankt voor de reactie!
 
Of eens goed controlleren of dat de kop goed aansluit op de cilinder.. (wel beide op de draad eindes schuiven)

Heb ergens eens een foto gezien van een imitatie kop die niet goed past en daardoor kapot loopt..

Zeg zeggen probeer eens aan een fabrieks kop te komen en monteer niet van die slecht geproduceerde rotzooi.
 
Back
Top