Helemaal lege accu, laad hij alsnog op als ik rij?

Johan D.

New Member
Hallo, ik heb onlangs een Vespa s uit 2013 gekocht die nu al een 1,5 jaar stil staat, de accu is dus helemaal leeg gelopen. Laad de accu nu ook nog op als ik rijd, of moet ik dat echt met druppelladers doen? Die heb ik namelijk niet.
 
Advertisement - register to remove this

Kan een beetje erom gaan hangen.. als de accu volledig leeg gelopen is en dus geen prik meer heeft is deze waarschijnlijk niet meer te redden.

Maar als je een rondje gaat rijden en de accu heeft nog iets prim zal dit zover ik weet gewoon moeten lukken :)
 
Kan een beetje erom gaan hangen.. als de accu volledig leeg gelopen is en dus geen prik meer heeft is deze waarschijnlijk niet meer te redden.

Maar als je een rondje gaat rijden en de accu heeft nog iets prim zal dit zover ik weet gewoon moeten lukken :)
Bedankt voor je reactie,
ik heb zelf niet echt verstand van scooters. Tijdens het rijden doen alle lampjes etc het wel, dan heb ik hem gestart met kickstart, maar als ik de elektrische start probeer lukt dat nog niet.

Ik hoor het wel werken als je snapt wat ik bedoel maar echt starten lukt nog niet.

Heb er sinds dat ik hem pas heb gekocht na 1,5 jaar stil staan denk een uurtje ongeveer op gereden. Daarna elektrische start geprobeerd en nog steeds niks.
 
Merk je wel dat de accu meer kracht heeft vergeleken met toen je hem net probeerde? Om de accu volledig op te laden is het sowieso even goed een goed lang rondje te rijden :)

Maakt de elektrische start zelf wel een geluidje?
 
Merk je wel dat de accu meer kracht heeft vergeleken met toen je hem net probeerde? Om de accu volledig op te laden is het sowieso even goed een goed lang rondje te rijden :)

Maakt de elektrische start zelf wel een geluidje?
Ja ik hoor wel meer geluid toen ik het net probeerde, om het maar zo te zeggen. Ah oké, dan ga ik is binnenkort ff een lang ritje maken.

Ja, ik hoor wel een geluidje bij de elektrische start zelf.
 
Back
Top