Hallo,
Bij het monteren van de 90cc op m'n new dink moest ik het sls systeem verwijderen.
Nu ik de 90cc vervangen heb door een 72cc, is de standaard kop weer gemonteerd, met nog een uitgang voor de sls.
Toen ik hem gisteren startte, deed hij het vrijwel meteen, maar hoorde ik een geluid uit het gat komen, alsof ik nog een 2e uitlaat had.
Nu ik het gat afgedekt heb met een metalen plaatje (zoals in het YT filmpje), start hij ineens niet meer.
De bougie blijft droog en als ik de benzineslag lostrek, zie ik er ook amper benzine uit komen.
Het lijkt erop dat er niet genoeg vacuum of onderdruk gecreëerd wordt om de benzine door het slangetje te trekken (als ik eraan zuig komt er genoeg benzine uit).
Hoe kan dit en is dit alleen op te lossen door de sls weer te monteren?
Bij het monteren van de 90cc op m'n new dink moest ik het sls systeem verwijderen.
Nu ik de 90cc vervangen heb door een 72cc, is de standaard kop weer gemonteerd, met nog een uitgang voor de sls.
Toen ik hem gisteren startte, deed hij het vrijwel meteen, maar hoorde ik een geluid uit het gat komen, alsof ik nog een 2e uitlaat had.
Nu ik het gat afgedekt heb met een metalen plaatje (zoals in het YT filmpje), start hij ineens niet meer.
De bougie blijft droog en als ik de benzineslag lostrek, zie ik er ook amper benzine uit komen.
Het lijkt erop dat er niet genoeg vacuum of onderdruk gecreëerd wordt om de benzine door het slangetje te trekken (als ik eraan zuig komt er genoeg benzine uit).
Hoe kan dit en is dit alleen op te lossen door de sls weer te monteren?