dani
the RPM-squad
Oke, naar een half jaartje op een quartz geracet te hebben ben ik over gegaan op een zip sp in mijn eerste seizoen. Toen een hoop gecrashed en afentoe eens podium, dit resulteerde in een 8e plaats in het eindklassement van 2002.
Voor seizoen 2003 ben ik voor Thoms motoren gaan rijden op mijn zip sp in de std klasse. Naar een trage seizoens start kwam ik eindelijk op gang en kwam steeds beter in mijn ritme.
Met de meeste overwinningen in de std klasse wist ik uiteindelijk 3e te worden in het eindklassement.
Nu komend seizoen ga ik wederom voor Thoms motoren rijden, maar dan in de Top scooter klasse.
Zo doende moest er dus een watergekoelde scooter opgebouwd worden. Als scooter had ik graag een SP2000, dus zo doende deze scooter. Omdat ik in 2004 ook nog een ISC (malossi cup) wil gaan rijden kan ik vrij weinig aan het frame veranderen omdat dat daar niet mag helaas. De voorvork is wel aangepast door teamgenoot D@ve.
Op het motorische gebied ga ik komend seizoen met een Hebo spul rijden omdat Van Wijk (importeur Hebo) de sponsor is. De manston 50 wordt nu getuned door Lennart (LVT)
Ik wil het blok zoveel mogelijk met Hebo spul uitrusten maar dat zal nog een hoop testwerk geven en moeilijk worden aangezien malossi ook heel veel mooi speelgoed heeft.
De bedoeling zal dus zijn om eerst (de nog onbekende) manston 50 cilinder competatief te krijgen en dan verder werken en testen.
Het blok zal voor het eerste testwerk bestaan uit;
- manston 50cc
- malossi team krukas (gaat Hebo worden)
- malossi overrange
- malossi prim en sec vertanding
- malossi uitlaatje (gaat dpr worden)
- team 19mm
- malossi team spruitstuk
- malossi ontsteking (kan nog vanalles worden)
Voor seizoen 2003 ben ik voor Thoms motoren gaan rijden op mijn zip sp in de std klasse. Naar een trage seizoens start kwam ik eindelijk op gang en kwam steeds beter in mijn ritme.
Met de meeste overwinningen in de std klasse wist ik uiteindelijk 3e te worden in het eindklassement.
Nu komend seizoen ga ik wederom voor Thoms motoren rijden, maar dan in de Top scooter klasse.
Zo doende moest er dus een watergekoelde scooter opgebouwd worden. Als scooter had ik graag een SP2000, dus zo doende deze scooter. Omdat ik in 2004 ook nog een ISC (malossi cup) wil gaan rijden kan ik vrij weinig aan het frame veranderen omdat dat daar niet mag helaas. De voorvork is wel aangepast door teamgenoot D@ve.
Op het motorische gebied ga ik komend seizoen met een Hebo spul rijden omdat Van Wijk (importeur Hebo) de sponsor is. De manston 50 wordt nu getuned door Lennart (LVT)
Ik wil het blok zoveel mogelijk met Hebo spul uitrusten maar dat zal nog een hoop testwerk geven en moeilijk worden aangezien malossi ook heel veel mooi speelgoed heeft.
De bedoeling zal dus zijn om eerst (de nog onbekende) manston 50 cilinder competatief te krijgen en dan verder werken en testen.
Het blok zal voor het eerste testwerk bestaan uit;
- manston 50cc
- malossi team krukas (gaat Hebo worden)
- malossi overrange
- malossi prim en sec vertanding
- malossi uitlaatje (gaat dpr worden)
- team 19mm
- malossi team spruitstuk
- malossi ontsteking (kan nog vanalles worden)
Last edited: