Hebo Manston Replica Afstellen.. HELP

Ik snap ook wel dat je met een standaard vertanding van piaggio een toerenprobleem blijft houden maar ik wil gewoon nog even niks met mn vertanding doen, en ik denk dat een c16 echt wel beter loopt dan een R.. En als je zegt dat ik dom blaat, geef dan suggesties.. En leg me uit hoe het wel werkt..

Hij kan zo ook al goed lopen met die r

Neem je een c16 gaat die alleen maar meer toeren draaien en dat zal je blokje wel leuk vinden met die korte vertanding :|

en het is een hele verandering waardoor je nog verder van huis raakt omdat deze uitlaat nog wat moeilijker goed lopend te krijgen is ..

zorg eerst eens dat je het zo goed lopend krijgt , bovendien is een replica cilinder een zeer laag getimede cilinder zo uit de doos en zal de R het in verhouding zelfs beter doen..

en tja , de vertanding...

Dan probeer ik het eerst wel met die R, en daarna misschien nog de vertanding maar wat is de standaard Rf van een zip en rond welke Rf moet ik gaan zitten?

Zat zelf te denken aan 16x47 secundair van polini en std primair? kom dan uit op een RF van 10.39, heb ik daar dan ook nog wat aan als ik mn cilinder laat tunen?

Back