Hebo Manston Replica 70 Zip SP

MHR replica is poep vergeleken met de Manston Replica.

niet als je beide er std op zet...

en zet je in de malossi MHR replica een andere zuiger en je tuned dit cilindertje heb je een mooie cilinder..

een malossi MHR replica loopt zo uit de doos zeer goed , een hebo MR loopt net als een stage6 pro zo uit de doos , zit een vrij lage timing in..
 
Vind het alleen zonde om nog eens een andere zuiger te halen.. en dat die geen losse binnenkop heeft, terwijl je voor het zelfde geld bijna de zelfde heb, maar met meer kwaliteit imo, en misschien wel meer tune potentie..
 
Nou weet ik wel wat af van scooters, maar heb mij nou nooit echt bezig gehouden met een cillinderkop.

Dus wat is het verschil, en eventueel het voor of nadeel van een losse tegenover een vaste binnenkop?
 
koeling..

maar dit is minimaal , en komt dus pas echt boven bij extreme vermogens..

ook is het natuurlijk makkelijker om verschillende koppen te proberen..
 
okeoke.. na het tunen van de cilinder moet ik dan ook wat met de squash doen ofzo ?? inv met detonatie ofzoiets.. of lul ik nu echt heel stom?:X
 
Zorgen dat je squash niet te klein is... zou wel even goed gaan lezen als ik jou was, ben bang dat het anders snel kapot gaat lopen.. :p
 
niet helemaal , als je deze cilinder monteerd kun je er voor kiezen en gewone pakking te monteren dan is het goed..

maar meestal word de squish bij zo'n cilinderkitje nagemeten , voor op straat zou je bijv. een speling van 0,7mm kunnen gebruiken.

maar wil je echt tunen is de squish een kwestie van testen , of gewoon wat krapper zetten.

voor detonatie is de kopinhoud belangrijk , de std kop is zo ontworden dat je met normale brandstof kunt rijden.

de Manston kop niet , die moet je uitdraaien , alhoewel ik ze wel vaker in elkaar heb gebouwd zonder uit te draaien met een squish van 0,70 met superplus en volgens mij zelfs met euro95
 
oke, naja ik zie het wel.. eerst even standaard monteren.. dan tunen.. en ga dan wel weer verder kijken hoegroot de squish enzo moet zijn.. nu nog allemaal te ingewikkels:p
 
Back
Top