MennoBRL
Well-Known Member
Hallo heb een Piaggio Zip SP met de volgende set-up:
Set-up:
Hebo Manston Replica 70
Rito Race Krukas
Dell Orto 21mm PHBG
Polini Speedcontrol vario
Hebo Race Verstelbare koppeling
MHR Wingbel, MHR V-snaar
Doppler Pouliehelft
Yasuni R ontgrenst:|
Standaard ontsteking:|
Afstelling:
Sproeier: 82
Rollen: 4,5gr
Drukveer: Malossi Paars
Trekveren: Hebo Rood (te verstellen..)
Ontsteking: niet vervroegd, misschien nodig?
Nou Sputtert die in het begin een beetje tot de 60 km/h en dan trekt die in één keer door maar over zijn max toeren (11.500).. Kwam bij de 12500 in de buurt lijkt mijzelf niet echt goed, Ikzelf heb het idee dat ik nu een te kleine sproeier erin heb dat die daardoor stottert tot de 60 km/h en te lichte rollen omdat die over zijn maximale toeren heengaat.. Klopt dat ? Moet hem eerst nog inrijden dus ben niet tot de top gegaan.. klopt het wat ik denk? en heb er volgens mij ook last van dat die niet op het goede tijdstip onsteekt omdat mijn bougie vaak te nat is en ik hem schoon moet maken wil ik erop kunnen rijden.. dus moet m'n onsteking dan vervroegd worden ?
Kan iemand me helpen aub!
Hoor het wel..
Set-up:
Hebo Manston Replica 70
Rito Race Krukas
Dell Orto 21mm PHBG
Polini Speedcontrol vario
Hebo Race Verstelbare koppeling
MHR Wingbel, MHR V-snaar
Doppler Pouliehelft
Yasuni R ontgrenst:|
Standaard ontsteking:|
Afstelling:
Sproeier: 82
Rollen: 4,5gr
Drukveer: Malossi Paars
Trekveren: Hebo Rood (te verstellen..)
Ontsteking: niet vervroegd, misschien nodig?
Nou Sputtert die in het begin een beetje tot de 60 km/h en dan trekt die in één keer door maar over zijn max toeren (11.500).. Kwam bij de 12500 in de buurt lijkt mijzelf niet echt goed, Ikzelf heb het idee dat ik nu een te kleine sproeier erin heb dat die daardoor stottert tot de 60 km/h en te lichte rollen omdat die over zijn maximale toeren heengaat.. Klopt dat ? Moet hem eerst nog inrijden dus ben niet tot de top gegaan.. klopt het wat ik denk? en heb er volgens mij ook last van dat die niet op het goede tijdstip onsteekt omdat mijn bougie vaak te nat is en ik hem schoon moet maken wil ik erop kunnen rijden.. dus moet m'n onsteking dan vervroegd worden ?
Kan iemand me helpen aub!
Hoor het wel..
Last edited: