This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hajo's Evo Streetmagic

Thnx

Knuckle kap staat niet op de planning, maar mocht ik er ooit es een tegenkomen voor een leuke prijs laat ik hem zeker niet liggen.
 
Gewoon zo houden, blijf origineel en maak m zou als jij dat zelf wilt/het mooiste vind, en ik moet eerlijk zeggen dat dat heel goed lukt!
 
Zoals al tig x gezegt is voorkant omlaag :*

Ik zou wel, die clip-ons een stuk inkorten. Gewoon je rempompen zover mogelijk door schuiven en dan kijken hoeveel je overhoud. En zagen maar *D
 
Dat die voorkant omlaag moet & gaat is al een aantal keer vermeld

En de ruimte die ik over heb na het opschuiven van m´n remmen is barweinig.. dus voorlopig laat ik het zo
 
Update 05/02/08

Omlaag die handel:


Was een hoop gedoe, maar aardig gelukt. Veert ook nog:


Nog een x:


Laatste (carterkap was beslagen):
 
Staat hem echt netjes nu hij zo laag is en met die clip on`s.

Ding word vast netjes ! Wat zijn de overige plannen?
 
Staat hem echt netjes nu hij zo laag is en met die clip on`s.

Ding word vast netjes ! Wat zijn de overige plannen?

Danku!

Voorlopig in elk geval deze kappen, bcd voorspatbord en wat ik qua voorkap wil weet ik nog niet. Suggestie´s zijn welkom

ziet er al netjes uit harko

ben je al over de kleuren uit?

Gaan we schelden ? Harko is die lelijkert van die aerox!

Maargoed, thnx! Kleuren? Nog geen idee!
 
Ik had hem nog lager gedaan denk ik..
Dan krijg je echt zo'n streetfighter look
Mja als jij dit beter vindt moet je het gewoon zo laten natuurlijk

Succes man
 
Hij is en blijft gruwlijk :W
Maar waarom geen kap zoals Arthur (kwam als eerst in me op) had op zijn Streemagic dan is hij helemaal af :~
 
mwoah dat begint een beetje standaard te worden op een streetmagic.
ik vind hem er zo ook wel tof uit zien
zou er geen koplamp oid op monteren. lekker zo laten.
 
eeej zeer strak die voor poten zo verlaagt nu alleen nog een mooie paint blijf hem volgen gr

Thnx paint ben ik nog niet over uit.

Ik had hem nog lager gedaan denk ik..
Dan krijg je echt zo'n streetfighter look
Mja als jij dit beter vindt moet je het gewoon zo laten natuurlijk

Succes man

Als ik er op ga zitten gaat hij nog ongeveer de helft van de binnenpoot naar beneden, en hij veert ook nog dat vond ik toch wel prettig.

Hij is en blijft gruwlijk :W
Maar waarom geen kap zoals Arthur (kwam als eerst in me op) had op zijn Streemagic dan is hij helemaal af :~

Thnx Wes

Waarom niet? Mwah, bijna iedereen heeft dit al gehad eigenlijk.. Ik zeg niet dat hij er nooit komt, maar eerst zo maar even afmaken

mwoah dat begint een beetje standaard te worden op een streetmagic.
ik vind hem er zo ook wel tof uit zien
zou er geen koplamp oid op monteren. lekker zo laten.

Vind het zelf inderdaad ook wel wat hebben zonder voorkap maargoed, we zullen zien.

ijselijk hajo:7

ga je trouwens sbo rijden?

Thnx man!

Was eerst wel het plan, maar was bang om niet alles af te kunnen hebben voor de sbo (zowel motorisch als uiterlijk). Dus daarom wacht ik nog een jaartje.