Gy6 start soms wel en soms niet (inlaat spruitstuk)

Lacoste20

Member
Hallo iedereen

Sinds kort start mijn btc riva 2017 niet meer. Soms startte die wel en na 1000m rijden viel die weer uit…

Dus ik ging van alles een beetje controleren en uiteindelijk kwam ik er achter dat het O ringetje van de inlaatspruitstuk niet meer goed is.

Vervolgens heb ik ongeveer 1,5km gereden zonder O ring en daarna viel die weer uit.

Zal dit het probleem zijn? Of ligt het probleem ergens anders?

Mvg,


8FFE9915-9EDC-4F96-9F13-6E9CA81256F3.JPG
7FFCAD43-708E-42D7-97A8-73CDCD612BF6.JPG
 
Advertisement - register to remove this

Kan goed, probleem kan zich wat lastig betrouwbaar laten reproduceren door warmte en koude werking. U merkt zelf als eerste de effecten bij vervanging. Hij hoort er wel en is van belang. Die ring zit altijd in de verzameldoosjes O-ringen.
Groet,
 
Kan goed, probleem kan zich wat lastig betrouwbaar laten reproduceren door warmte en koude werking. U merkt zelf als eerste de effecten bij vervanging. Hij hoort er wel en is van belang. Die ring zit altijd in de verzameldoosjes O-ringen.
Groet,
Bedankt voor je reactie.
Ik zal het vervangen en hopelijk is het probleem dan opgelost.
 
Onder dat spruitstuk??

Dan heb je niet de juiste o-ring geplaatst (misschien te dik)

Kan je beter een nieuw spruitstuk kopen waar de o-ring al erbij zit. ( heb je ook meteen de juiste maat)

Daarnaast moet ook de isolator plaatje wat er onder zitten goed af dichten (zit ook een oring onder)
 
Onder dat spruitstuk??

Dan heb je niet de juiste o-ring geplaatst (misschien te dik)

Kan je beter een nieuw spruitstuk kopen waar de o-ring al erbij zit. ( heb je ook meteen de juiste maat)

Daarnaast moet ook de isolator plaatje wat er onder zitten goed af dichten (zit ook een oring onder)
Bedankt voor je reactie.
Ik heb de o-ring al vervangen van het inlaatspruitstuk.
In de toekomst zal ik ook de o-ring van het isolator plaatje vervangen.
 
Back
Top