Hoi,
Ik ben laatst begonnen aan een retro scooter (gy6 2015) die een paar jaar stil heeft gestaan. Na wat nieuwe benzine starte die vrij snel. Nu bleef die benzine lekken dit kwam doordat het benzine kraantje vast bleef hangen en dus open bleef staan. Nu zit er een nieuw benzine kraantje in en loopt er benzine naar de benzinefilter. Alleen er loopt heel weinig benzine van de filter naar de carburateur. Wel genoeg om af en toe aan te slaan maar meteen weer uit te vallen. Ik heb geen idee hoe dit kan zit er in de carburateur vacuüm om he vlotte bakje te vullen? Of hoe kan het dat er dus heel weinig benzine(paar druppels) in het vlotte bakje komt?
Ik ben laatst begonnen aan een retro scooter (gy6 2015) die een paar jaar stil heeft gestaan. Na wat nieuwe benzine starte die vrij snel. Nu bleef die benzine lekken dit kwam doordat het benzine kraantje vast bleef hangen en dus open bleef staan. Nu zit er een nieuw benzine kraantje in en loopt er benzine naar de benzinefilter. Alleen er loopt heel weinig benzine van de filter naar de carburateur. Wel genoeg om af en toe aan te slaan maar meteen weer uit te vallen. Ik heb geen idee hoe dit kan zit er in de carburateur vacuüm om he vlotte bakje te vullen? Of hoe kan het dat er dus heel weinig benzine(paar druppels) in het vlotte bakje komt?