gvd! geen snelheid :

Status
Not open for further replies.

70ccracer

Banned
ik heb een snelle setup maar hij komt helemaal niet vooruit ???
ik heb er net een nieuwe selletra binnenrotor race ontsteking maar ik denk dat ie op zijn sloomst is afgesteld .. ik heb mijn hele carter nageken de zit allemaal goed mijn zuiger past nog goed (nog veel kracht) en mijn carb is nu goed afgesteld??? het kan eigenlijk alleen nog maar de ontsteking zijn..
weet iemand of het de ontsteking is ??
 
Advertisement - register to remove this

70ccracer said:
ik heb een snelle setup maar hij komt helemaal niet vooruit ???
ik heb er net een nieuwe selletra binnenrotor race ontsteking maar ik denk dat ie op zijn sloomst is afgesteld .. ik heb mijn hele carter nageken de zit allemaal goed mijn zuiger past nog goed (nog veel kracht) en mijn carb is nu goed afgesteld??? het kan eigenlijk alleen nog maar de ontsteking zijn..
weet iemand of het de ontsteking is ??



hehe,vermeld je merk van scoot, setup en afstelling om te beginnen eens,dan kunnen we miss verder :L
 
70cc,17 1/2mm,selletra binnenrotor ontsteking,carters--6.7 g rollen(hielp al niks )+een nieuwe sterke drukveer en iets slappere trekveertjes(35%)
in mijn carb zit nu een sproeier 90 in en ik heb een powerfilter. dit is mijn setup ik heb een honda wallaroo(kijk ff niet naar merk geef maar ff antw. aub)
kwa afstellen heeft het nog niks geholpen op beter lopen.
 
polini w-poort ac maar ik denk dat het aan mijn ontsteking ligt maar weet iemand wat het is ?? of gewoon nog een te kleine sproeier maar dat lijkt me niet maar het zou kunnen. ik ben al van een veel ste kleine sproeier(58nar sproeier 90 daar zit ik nu .miss nog groter met een powerfilter ??? of het is de onsteking help ff dan weet ik of ik iets moet kopen/vervangen of mijn ontsteking sneller af moet stellen .
 
Last edited:
als je ontsteking niet goed staat kom je idd amper vooruit, je kan dat beter laten doen door een (goede) dealer in de buurt, als je het niet weet en je prutst er zelf aan gaat ie alleen maar snel kapot, miss is je squish ook veel te hoog
 
de dealer heeft hem eronder gegooit en het is een tunedealer dus hiju heeft er verstand van ik denk dat ie goed staat maar hij komt gewoonn ie vooruit (miss 15km per uur) of ik moet veeel strakkere trekveren hebben of mijn v-snaar pakt nie of mijn zuigerveer is kapot het kan nog best veel zijn, ik zalmorgen erst is een andere v-snaar proberen dan schroef ik ff mijn cilinder uit elkaar... miss niog iemand suggesties ...? en mijn squis wat is dat maar ok meer antwoorden aub
 
idd beter ff naar die dealer en vragen :)

volgende keer als je zoiets post kun je beter ff vermelden wat er precies op zit , dus merk , cc's , type etc.. is wat makkelijker voor ons namelijk..
 
banned.gif
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top