ik krijg heb gvd niet afgesteld!!!

sr-rodetop-race

da sr mastah
ik heb nu ff men setup zo:

rode topperformance tuned bij scr
21mm do nu sproeier 102
yasuni z(c20 heb ik leggen maar moet nog wat aan gedaan worden)
std filter
malossi vario enz enz

maar nu ist probleem dat ik hem niet fastoenlijk zonder stotteren kan laten rijden ik had eerst 98 toen 110 zonder filter en nu 102 met std filter
maar hij blijft stotteren.ook schroefjes geprobeerd te draaien enzo maar helpt geen flikker.hij rookt ook heel erg en als ik wat langer volgas blijf houden lijkt het net ofda ie op een begeven moment geenvonk meer geeft en tuft tie soms ook.echt vaag
weten jullie misschien ook welke maat ik eerder opmoet of waar het voorderst aan kan leggen laat het me alsjeblieft wetn

alvast heel erg bedankt
michael
da sr mastah
 
Advertisement - register to remove this

sr-rodetop-race said:
ze zeiden dat de c20 perfect past bij men overige setup?ik weet het voor de rrest ook nie hoor maar een c16 is toch laagtoeriger dan een c20.en die vanmij loopt nu nog maar 13,500 toeren.welke pijp ken er nou t beste op dan?c20 heb ik leggen

edit: zou kunnen hoor 118 met kelk maar ik heb orgi filter bewerkt
wat het blijft men straatscoot he;)


MAAR 13,5k :X? Hoelang wil je doen met je giet8P
 
malagutifreaky said:
Eum, ik heb hetzelfde probleem gehad met men getunede top, En toen heb ik er een Polini evo 70 uitlaat onder gestoken, de testbank op en toen 1 maal rollen gewisseld en was perfect, die YAsuni Z is veel te laagtoerig en die c20 ook, je hebt zeker een C16 nodig op getunede top, die maken getuned al vlug 14 000 toeren ... en met sproeier zat ik rond de 118 met malossi kelk. Volg mijn raad op en het bespaard je een hoop zoekwerk !
hahahahaha:L:L:L
8P
 
sr-rodetop-race said:
is dat veel dan?hij is wel getuned enzo he?
is dat veel dan voorn een rode top?

btw ik was vanplan om rijdend naar lelystad te gaan vanuit de grens van nederland
ze zeggen niet dat het nie kan maar je cilinder gaat nu zeeer snel slijten omdat het een giet is. :!
 
malagutifreaky said:
Eum, ik heb hetzelfde probleem gehad met men getunede top, En toen heb ik er een Polini evo 70 uitlaat onder gestoken, de testbank op en toen 1 maal rollen gewisseld en was perfect, die YAsuni Z is veel te laagtoerig en die c20 ook, je hebt zeker een C16 nodig op getunede top, die maken getuned al vlug 14 000 toeren ... en met sproeier zat ik rond de 118 met malossi kelk. Volg mijn raad op en het bespaard je een hoop zoekwerk !
En volg A-U-B deze raad NIET op :X
 
maar als je een gewone snelheid van ong 70 aanhoud(en rustig toeren laat draaien) zou ik dan wel in lelystad komen?niet dat ie dalijk in mekaar draait ofzo.

moet ik gewoon die c20 derop leggen en dan verder afstellen?(laten afstellen)

edit:ik had 4 liter getankt maar voor 5 liter benzine olie derin gemikt(iets meer zelfs)kan dit de oorzaak zijn?
 
Last edited:
dude wat bazel je nou over lelystad en je olie benzine shit?

En SCR is wel een beunhaastent.... vraag ik om skf c4 lagers wilt ie me creco taiwan dingen aansmeren! Yeah wright...

En een dynojet? Waar staat die dan... aangezien ze pas geleden nog bij Mike vd Kruys op de bank stonden en een heerlijk baggere grafiek wegzette.
 
heey maat

doe maar rustig hoor

ze hebben pas geleden een dynojet aangeschaft en ik was er zelf bij!!!staat achterin achter die deur daaro ga maar vragen.en over die grafiek--->ik weet toevallig wel welke score ze neergezet hebben ongetuned dus lul niet als je denkt dat je het zelf beter kan:L:L:L!!!en verneuk men topic aub niet

edit:was 19,8 pk niks getuned onafgesteld;)
 
okej... dan ga ik zodra ik weer bij Mike ben die grafiek uitprinten!
Kan de rest hier ook lachen :D

niks getuned of afgesteld... ja is goed jongen :)

En toen werd je wakker met een vinger in je kont zeker?
 
Arno said:
okej... dan ga ik zodra ik weer bij Mike ben die grafiek uitprinten!
Kan de rest hier ook lachen :D

niks getuned of afgesteld... ja is goed jongen :)

En toen werd je wakker met een vinger in je kont zeker?


hou je een beetje rustig ja
ik ben hier om iets te vragen en niet wat scr allemaal wel niet is.
dus hou ff je mond ja als je niks nuttigs te replien hebt
 
eej arno die mike v/d kruijs is ook gewoon een eikel die denkt dattie er alles van weet.
het zijn bij v/d kruijs daar gewoon een stelletje schooiers want die zien alleen maar geld als je binne komt.
en nou weet ik niks van die scr af maar v/d kruijs is na mijn weten een fles zaak.

en nu nog ff ontopic:
je kunt je bougie ook ff checken.

mzzl
 
Hoeveel olie heb je erin gedaan met hoeveel benzine dan?? Als je nou 1:30 ofzo rijdt, vind je het gek dat die het niet goed doet8P
Gewoon een goed mengsel en een 96 sproeier in. (Je had toch een onbegrenst origineel filter?) Dan lekker een stukkie rijden en warm laten worden. 100/150 meter volgas, en tijdens het volgas rijden je contact uitzetten. Loop een stukkie naar huis en kijk wat de kleur van je bougie is.
Wit/grijs--> Te kleine sproeier
(Koffie-)bruin--> Goeie sproeier
Zwart/vet/nat--> Te grote sproeier
 
Back
Top