ik krijg heb gvd niet afgesteld!!!

sr-rodetop-race

da sr mastah
ik heb nu ff men setup zo:

rode topperformance tuned bij scr
21mm do nu sproeier 102
yasuni z(c20 heb ik leggen maar moet nog wat aan gedaan worden)
std filter
malossi vario enz enz

maar nu ist probleem dat ik hem niet fastoenlijk zonder stotteren kan laten rijden ik had eerst 98 toen 110 zonder filter en nu 102 met std filter
maar hij blijft stotteren.ook schroefjes geprobeerd te draaien enzo maar helpt geen flikker.hij rookt ook heel erg en als ik wat langer volgas blijf houden lijkt het net ofda ie op een begeven moment geenvonk meer geeft en tuft tie soms ook.echt vaag
weten jullie misschien ook welke maat ik eerder opmoet of waar het voorderst aan kan leggen laat het me alsjeblieft wetn

alvast heel erg bedankt
michael
da sr mastah
 
Advertisement - register to remove this

H.T.V.I said:
Die SCR is dat wel een "pro" tuner, of een beunhaas ?
is echt een bedrijf die dat doet ook een testbank enzo en bij men vorige cilinder ook laten tunen was ook niks mis mee dus zeker geen beunhaas!!alleen nog niet zo bekend mja komt wel

edit:std membraam=niks kapot of gaar ofzo
gene oliepomje meer maar wel iets extra gesmeerd (zelf menegn)
massa?ik heb wat draadjes van men startmotor naar het stekkertje gedaan das toch de massa?
bougie is een beetje vettig maar een vage kleur bruin beetje caramel achtig
maar veranderd niet naarmate sproeier verandering
 
102 met std filter is ook erg groot , vaak niet hoger dan 90 met std filter zonder prop..

mja , je moet niet verwachten dat ie ooit goet gaat lopen met die Z , en zeker niet met een veel te grote sproeier!

en anders als dat het niet is kun je je koppakking weleens lek hebben
 
sr-rodetop-race said:
is echt een bedrijf die dat doet ook een testbank enzo en bij men vorige cilinder ook laten tunen was ook niks mis mee dus zeker geen beunhaas!!alleen nog niet zo bekend mja komt wel

Ok :) het kon zijn dat je cilinder vernacheld was".
Mijn bijdrage, wacht gewoon tot je c20 terug c.q klaar is, en ga dan afstellen :)
 
zit nog nieuw in verpakking:)
verkeerd besteld;-)

edit ff offtopic maar hoe komen jullie aan die smilies?ken ik echt nergens vinden hoor alleen onder waar je je repley indrukt
maar jullie hebbne hele andere?waar ken ik die zien /halen?
 
Eum, ik heb hetzelfde probleem gehad met men getunede top, En toen heb ik er een Polini evo 70 uitlaat onder gestoken, de testbank op en toen 1 maal rollen gewisseld en was perfect, die YAsuni Z is veel te laagtoerig en die c20 ook, je hebt zeker een C16 nodig op getunede top, die maken getuned al vlug 14 000 toeren ... en met sproeier zat ik rond de 118 met malossi kelk. Volg mijn raad op en het bespaard je een hoop zoekwerk !
 
malagutifreaky said:
Eum, ik heb hetzelfde probleem gehad met men getunede top, En toen heb ik er een Polini evo 70 uitlaat onder gestoken, de testbank op en toen 1 maal rollen gewisseld en was perfect, die YAsuni Z is veel te laagtoerig en die c20 ook, je hebt zeker een C16 nodig op getunede top, die maken getuned al vlug 14 000 toeren ... en met sproeier zat ik rond de 118 met malossi kelk. Volg mijn raad op en het bespaard je een hoop zoekwerk !

C20 te laag toerig 8P
 
malagutifreaky said:
Eum, ik heb hetzelfde probleem gehad met men getunede top, En toen heb ik er een Polini evo 70 uitlaat onder gestoken, de testbank op en toen 1 maal rollen gewisseld en was perfect, die YAsuni Z is veel te laagtoerig en die c20 ook, je hebt zeker een C16 nodig op getunede top, die maken getuned al vlug 14 000 toeren ... en met sproeier zat ik rond de 118 met malossi kelk. Volg mijn raad op en het bespaard je een hoop zoekwerk !


regelrecht de afgrond in zeker?
 
ze zeiden dat de c20 perfect past bij men overige setup?ik weet het voor de rrest ook nie hoor maar een c16 is toch laagtoeriger dan een c20.en die vanmij loopt nu nog maar 13,500 toeren.welke pijp ken er nou t beste op dan?c20 heb ik leggen

edit: zou kunnen hoor 118 met kelk maar ik heb orgi filter bewerkt
wat het blijft men straatscoot he;)
 
Mja als je ooit nog van plan om er een brute project scooter van te maken, zou ik voor de c20 gaan.
Als je verder niks spectaculairs van plan bent zal een c16 ook voldoen :)
 
Back
Top