Kan Die T***kabelboom Er Nou Eens Gvd Af

I-$wiSs

...:::||CRC||:::...
hallo lieve mensen...

ik ben me scooter aan het opruimen want ik vind hem zo rommelig :rolleyes: oftewel die T****KABELBOOM MOET OPKRASSEN :rolleyes: zit er in deze kabelboom nog belangrijke kabeltjes die ik erop moet laten zitten omdat ie anders niet meer kan rijden

en dat nog iets vlak onder je contact zit zo'n grijs kastje ofzo wat voor kastje is dat, als die te maken hebben met me contact laat ik namelijk al die kabels die daaraan zitten, laat ik zitten

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

jawel... kan wel de draden van je knipperlichten, elec start enz enz kunnen er wel uit.
let alleen wel dat je de draden van de ontsteking, CDI erin laat dus gewoon ff je hele kabelboom nalopen en kijken wat er wel en niet uit kan :)
 
whaha.....je heb nu gewoon een vliegwiel met spoelen..geen binnenrotor :S...maareh...je kan tog wel je kabelboom weghalen??.....alleen heb je geen licht meer enzo...maareh...volges mij kan je em wel weghalen...alleen die van je bougiedop enzo niet...hij blijft vonken zonder die kabelboom...alleen moet je dan wel kill switch kopen voor uitdoen..je kan je contact er ook op laten...altijd handig voor stuurslot...
suc6 ermee
 
ja ik zit dus paar kabeltjes los te halen en ik denk ff kicken zonder sleutels en hij start :S komt dit nou omdat ik verkeerde kabels heb losgemaakt of omdat gewoon me accu niet aangesloten is?
 
Tevens kan ik je hier wel bij helpen denk,

k heb een neo's ook zonder kabelboom, je hebt dan alleen geen licht meer, en contact heb ik zelf iets op verzonne, heb een schakelaar in me buddy gefixed, knopje om doen en je kan starten anders niet:), Verder Heb ik zelf licht gemaakt met schakelaar, dus je kabelboom kan je simpelweg gewoon verwijderen, let er wel op dat je goed uitkijkt welke draden je weghaald, want van de ontsteking heb je nog draden nodig, maar dat zal je snel genoeg zien denk ik !
 
I-$wiSs said:
ja ik zit dus paar kabeltjes los te halen en ik denk ff kicken zonder sleutels en hij start :S komt dit nou omdat ik verkeerde kabels heb losgemaakt of omdat gewoon me accu niet aangesloten is?

haal er net zo lang alles vanaf tot ie niet meer start en dan kijk je wanneer die wel start als je weer wat aansluit:p de rest kan er gwoon af... je moet je bougiekabel hebben, en je massa, en draad naar bobine/onsteking:)
 
dieselmaniac said:
haal er net zo lang alles vanaf tot ie niet meer start en dan kijk je wanneer die wel start als je weer wat aansluit:p de rest kan er gwoon af... je moet je bougiekabel hebben, en je massa, en draad naar bobine/onsteking:)

ja welke draad naar bobine/ontsteking, want er zit een oranje aan en een zwarte en die zwarte die gaat nog naar een heeeeeleboel andere dingen
 
gewoon alle zooi van lichten enz... eruit, gewoon de kabeltjes die naar je cdi gaan laten hangen en aan sluiten en dan moet je gewoon nog zoeke welke kabeltjes je moet hebben om je contact op aante sluiten
 
Ja klopt die oranje eraan laten zitten en die zwarte moeten alleen uit de cdi en bobine bewaard blijven en aan elkaar binden voor de rest kunnen alle zwarte eraf.

Ook rood/zwart en rood/wit moeten bewaard blijven.
 
Back
Top