Kan Die T***kabelboom Er Nou Eens Gvd Af

I-$wiSs

...:::||CRC||:::...
hallo lieve mensen...

ik ben me scooter aan het opruimen want ik vind hem zo rommelig :rolleyes: oftewel die T****KABELBOOM MOET OPKRASSEN :rolleyes: zit er in deze kabelboom nog belangrijke kabeltjes die ik erop moet laten zitten omdat ie anders niet meer kan rijden

en dat nog iets vlak onder je contact zit zo'n grijs kastje ofzo wat voor kastje is dat, als die te maken hebben met me contact laat ik namelijk al die kabels die daaraan zitten, laat ik zitten

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

ja maar kijk al die kabels die van me belangrijke zooi als me ontsteking enzo komen de zijn ook allemaal aangesloten aan steckers waar de onbelangrijke kabels aan vast zitten....ja tis heel moeilijk uitleggen
 
Unknownscoot said:
Tuurlijk vriend.

Mensen die een rotor hebben, hebben toch ook geen kabelboom meer 8P. En in 90% v/d gevallen wel een killswitch.

ja maar die killswitch moet je tog aansluiten op een aantal kabels van je contact die je er dan waarschijnlijk uit heb getrokken
 
Okay luister.

Zwart/rode en wit/rode gaan naar CDI deze heb je alleen nodig. Rest kan dus weg.

Vanuit Cdi komt een oranje en een zwarte. De oranje gaat naar je bobine en vanuit je bobine komt ook een zwarte.

De zwarte uit je bobine en cdi met elkaar in verbinden.

Dit zijn de enige die je nodig hebt.
 
alleen nu nog ff een vraagje over die killswitch, dat ding heeft dus een rooie en een zwarte draad, de zwarte moet aan het frame en de rooie aan 1 van de draadjes die ik nog over heb :) maar welke want ik had gister een mooie how to alleen ben ik hem kwijt en daar stond volgens mij dat hij aan de WIT/RODE moet, en vandaag vond ik er 1 en daar stond dat het aan de ZWART/WITTE moet dus welke is het nou????
 
ja thnx man, ik ben dr al zelf uit gekomen waar die killswitch aangesloten moest worden dus ik ben weer helemaal happy :)
before
allemaal-kleurtjes.jpg

after
anti-kabelboom.jpg



kijk die uitlaat eens :love:
 
Back
Top