Gallecgun SF 2
Twijvel is afkeur en boem = au!
Mensen ik heb iets aparts.
Nu heb ik een doppler s3r onder een 2005 lc blok. Malos vario en flyclutch.
6,5 gram sproeier 64 ( iets te rijk )
Ik had eerst 60/62 was mooi koffie bruin.
Liep zomers en in de winter goed.
Maar nu pakt hij niet meer zo lekker aan als hij deed.
Sputterend optrekken minder hoge top
Voorheen 80 nu 75 met mazzel.
Eerst stond de lucht schroef 1 slag open +/-
En de fijn afstelling 1 aan 1 1/4
Deed het altijd prima.
Maar nu is staat hij amper een kwart tot een halve slag los.
Koffie bruine bougie, maar bij de 40 kakte hij in als of hij te weinig kreeg dipte ook en 65 was ongeveer de top.
Nu sproeier 64 en top licht al wat hoger.
Ruikt ook wen beetje naar benzine, maar lekt niet pakkingen zijn goed carb is schoon zelfde geld voor het filter.
Ik verdraai minder als een kwart maar kom er zo niet uit welke richting ik op moet.
Of dat de carb gewoon niet helemaal 100 meer is.
Afstellen is altijd gebeurt met een warme motor.
Draait mooi valt niet uit, maar als ik wil weg rijden moet hij wel onder uit komen met wat sputteren. Hij rijd dan best prima richting top zonder dipjes en kan ook tussen door gas los laten en weer geven.
Laat ik hem beter op toeren komen voor het weg rijden heb ik dus dat hij dipt en weg zalt rond 45 t/m 65 +/-
Wanneer echt goed warm en wat poels later word de cilinder ook minder snel ( dmp )
Verwacht hier ook niet veel van.
Maar heb vroeger vaker met merk hemelvaart gereden zonder problemen als dit.
Kort verhaal lang.
Iemand tips of tricks.
Dit is iets te specifiek of zo te vinden jammer genoeg.
Nu heb ik een doppler s3r onder een 2005 lc blok. Malos vario en flyclutch.
6,5 gram sproeier 64 ( iets te rijk )
Ik had eerst 60/62 was mooi koffie bruin.
Liep zomers en in de winter goed.
Maar nu pakt hij niet meer zo lekker aan als hij deed.
Sputterend optrekken minder hoge top
Voorheen 80 nu 75 met mazzel.
Eerst stond de lucht schroef 1 slag open +/-
En de fijn afstelling 1 aan 1 1/4
Deed het altijd prima.
Maar nu is staat hij amper een kwart tot een halve slag los.
Koffie bruine bougie, maar bij de 40 kakte hij in als of hij te weinig kreeg dipte ook en 65 was ongeveer de top.
Nu sproeier 64 en top licht al wat hoger.
Ruikt ook wen beetje naar benzine, maar lekt niet pakkingen zijn goed carb is schoon zelfde geld voor het filter.
Ik verdraai minder als een kwart maar kom er zo niet uit welke richting ik op moet.
Of dat de carb gewoon niet helemaal 100 meer is.
Afstellen is altijd gebeurt met een warme motor.
Draait mooi valt niet uit, maar als ik wil weg rijden moet hij wel onder uit komen met wat sputteren. Hij rijd dan best prima richting top zonder dipjes en kan ook tussen door gas los laten en weer geven.
Laat ik hem beter op toeren komen voor het weg rijden heb ik dus dat hij dipt en weg zalt rond 45 t/m 65 +/-
Wanneer echt goed warm en wat poels later word de cilinder ook minder snel ( dmp )
Verwacht hier ook niet veel van.
Maar heb vroeger vaker met merk hemelvaart gereden zonder problemen als dit.
Kort verhaal lang.
Iemand tips of tricks.
Dit is iets te specifiek of zo te vinden jammer genoeg.