Dat is ook het punt wat ik bedoel. Zo is vroeger de gumball ook ontstaan toch?Ze zouden eigenlijk het hele wedstrijd element eruit moeten halen, af en toe planken waar het kan, beetje donuts draaien hier en daar. Dan houd je het veel leuker imo
tis mooi zolang er niets gebeurt, maarja zoals nu ook met dat echtpaar is echt te erg voor woorden...
die gasten zullen iig een hele tijd brommen denk ik!
dit soort ongelukken komen dagelijks voor, we verbieden het autorijden toch ook niet? Natuurlijk is het erg dat er doden vallen, maar je doet er toch niks aan
Dit is iets illegaals, een competitie, een race.....door dat soort auto`s in een soort competitie te zetten, en iemand sneller wil zijn dan de andere....zorg je ervoor dat de kans dat er een ongeluk gebeurd veel groter is.
nou en, als er nu iemand van de straat wordt geschopt door een oma die normaal niet zou mogen rijden, of door iemand die te hard rijdt.
uiteindelijk boeit het allemaal gene ene flikker.
nou en, als er nu iemand van de straat wordt geschopt door een oma die normaal niet zou mogen rijden, of door iemand die te hard rijdt.
uiteindelijk boeit het allemaal gene ene flikker.
Nee, natuurlijk boeit het allemaal niet......zoals alles toch?
jij ziet niet snel ergens plezier in denk ik toch?
daar gaat het nog steeds om, een depressieve blik op alles hebben is nergens voor nodig. van dag tot dag leven Tinne!
daar heb je een punt, maarja als je plezier wil...
je neemt een risico gewoon erbij. dan geeft volgens mij ook de kick.