Gumball 3000

Ze zouden eigenlijk het hele wedstrijd element eruit moeten halen, af en toe planken waar het kan, beetje donuts draaien hier en daar. Dan houd je het veel leuker imo
Dat is ook het punt wat ik bedoel. Zo is vroeger de gumball ook ontstaan toch? :)

porshgtweb1rw7.jpg

Te gevaarlijk, roekeloos, machogedrag, competitie drang, illegaal. Kansloos. En er vallen zelfs doden.... Wat is het verschil met 'streetracen' ? niets....

Verbieden PUNT.

Last edited:
Idd je kan het vanuit verschillende standpunten bekijken.

Nu gumball met al die exotische wagens is iedereen aan het juichen als ze te hard rijden. Maar zo gouw er Opel GSI door de straat vlammen is het minder leuk...

tis mooi zolang er niets gebeurt, maarja zoals nu ook met dat echtpaar is echt te erg voor woorden...

die gasten zullen iig een hele tijd brommen denk ik :)!

dit soort ongelukken komen dagelijks voor, we verbieden het autorijden toch ook niet? Natuurlijk is het erg dat er doden vallen, maar je doet er toch niks aan:)

dit soort ongelukken komen dagelijks voor, we verbieden het autorijden toch ook niet? Natuurlijk is het erg dat er doden vallen, maar je doet er toch niks aan:)

Dit is iets illegaals, een competitie, een race.....door dat soort auto`s in een soort competitie te zetten, en iemand sneller wil zijn dan de andere....zorg je ervoor dat de kans dat er een ongeluk gebeurd veel groter is.

pfff.... zo kort maar...

martijn je moet niet denken dat ik de gumball niet vet vindt, integendeel! ik kwijl op dat soort auto's dat mee rijdt, maar op de manier waar ik het eerder over had is gewoon te zot voor woorden !

Dit is iets illegaals, een competitie, een race.....door dat soort auto`s in een soort competitie te zetten, en iemand sneller wil zijn dan de andere....zorg je ervoor dat de kans dat er een ongeluk gebeurd veel groter is.

nou en, als er nu iemand van de straat wordt geschopt door een oma die normaal niet zou mogen rijden, of door iemand die te hard rijdt.
uiteindelijk boeit het allemaal gene ene flikker.

nou en, als er nu iemand van de straat wordt geschopt door een oma die normaal niet zou mogen rijden, of door iemand die te hard rijdt.

Nee, natuurlijk boeit het allemaal niet......zoals alles toch?

net als veel ouderen idd, die gwn niet meer mogen zouden rijden :X!

Dit is niet zoals veel ouderen & andere die door welke reden dan ook bijv. minder gezichtvermogen hebben. Maar zoek maar naar andere dingen om het allemaal de nuanceren. Op die manier kan je alles relativeren oid, en komen we uit op "lekker belangrijk allemaal" mentaliteit.

jij ziet niet snel ergens plezier in denk ik toch?
daar gaat het nog steeds om, een depressieve blik op alles hebben is nergens voor nodig. van dag tot dag leven Tinne!

Dit is een rijke mensen, dure auto`s, tof doen race iets, waar roekeloos en machogedrag doden opleveren. Het past wel een beetje bij het schijt aan de rest (wet/regels) gedoe.

Waarom gaat het hier wel fout, en nauwlijks bij andere openbareweg 'races`.
Zijn het de mensen? de auto`s, mentaliteit?

Kan niet zeggen dat ik depressief ben nee, jij?

daar heb je een punt, maarja als je plezier wil...
je neemt een risico gewoon erbij. dan geeft volgens mij ook de kick.

Dat doen je dan maar als je gaat racen op een circuit. Ging bij elk ongeluk wat iemand veroorzaakt omdat hij/zij een risico neemt om plezier te hebben alleen die persoon maar dood.

Stel dat het jou ouders waren....dood door een spelletje...

ja stel dat...
je kan alles stellen dna wordt het wel erg simpel.

jij komt mij niet depressief over, je reacties wel, zo plezierloos etc.

Nutteloze dingen voortkomend uit tof doen, macho gedrag trek ik slecht. Ook ghostrider etc..... Als je dan tof wil doen, doe het daar waar iedereen weet hoe het gaat, circuit.

Gumball was ooit dan best grappig, planken ergens in Duitsland oid. Sinds die bolle duitser is het allemaal een groot commercieel verhaal, waar de echte *bling *bling tof doen rijke mensen op af komen....

Back