Ik zie niet in hoe je het kan verbieden...
Als de ferrari-club een dagritje heeft weet je ook dat er te hard gereden gaat worden, maar kan je het verbieden? Nee...
Uberhaupt als je een dikke auto op de weg ziet kan je zeggen dat die waarschijnlijk wel meerdere malen te hard heeft gereden en zal rijden, maar kan je iemand verbieden om met die auto op de weg te rijden?
Het enige wat je kan doen is diegene betrappen als hij/zij daadwerkelijk een overtreding begaat (lijkt mij, als je vanuit het standpunt van de politie/regering kijkt).
Jammer dat er op zo'n manier iemand moet omkomen, mja dat is het leven. Misschien wat makkelijk gezegd, maar elke dag dat je uit je bed komt riskeer je je leven
Ook echt zonde van die carrera gt :'(
Edit// @ wat stephan en arne zeggen
Denk dat als iemand je ouders doodrijdt je toch wat gefrustreerder bent dan dat als je pa zelf tegen een boom aanrijdt oid.
Want als het door iemand anders is hadden je ouders het dus zelf niet in de hand, het is niet (of in ieder geval minder) hun schuld. Dat lijkt me toch wat erger dan als hun dood wel door een foutje van henzelf is veroorzaakt. In het laatste geval heb je er eerder vrede mee lijkt me...
Maarja, heb er weinig ervaring mee dus kan het niet met zekerheid zeggen