Gumball 3000

anders sta je zondagnacht ff naast een carrera gt en een slr bij het stoplicht :O
gumball was echt vet om te zien,
ik heb alleen de fiat niet gespot :D

Als ik de filmpjes zie krijg ik gelijk het gevoel dat ik veels te veel heb gemist:D.
Zou er ooit nog wel eens aan mee willen doen:P.

mvg

Ik ben bij het Waterlooplein geweest, was echt een gekkenhuis. Heel veel gefilmd, bijna elke Gumballer aangesproken, zitten wel leuke gesprekken tussen.
Zal proberen deze week nog een filmpje te droppen

Met Jamiroquai gesproken en Maxmillion Cooper (organisator), hele toffe gasten
Ook nog een burnout (je) van een FOrd GT vastgelegd

gumballcrash2.jpg

"Driver of the Volkswagen Golf died on the way to the hospital, his wife is at the intensive care in critical condition, with broken ribs and fluid in her lungs. 24 hours after the incident still no statement from Gumball 3000."

1e grote crash?

gumballcrash2.jpg

"Driver of the Volkswagen Golf died on the way to the hospital, his wife is at the intensive care in critical condition, with broken ribs and fluid in her lungs. 24 hours after the incident still no statement from Gumball 3000."

1e grote crash?

Ai.. en er gingen al stemmen op om dit soort rally's als deze te verbieden..

Mja sommige gasten rijden natuurlijk wel als kippen zonder kop, en er zijn al genoeg ongelukken gebeurd waarbij het allemaal goed afliep.. maar geluk is ook een keer op :rolleyes:

gumballcrash2.jpg

1e grote crash?

Bronnen? Ik vind er niets over namelijk.

Check paar pagina's terug, dat was afgelopen zondag....

ow zeury niet gelezen;), Beetje jammer dat ongeluk. Het zouden je ouders maar zijn, je zou ze tog met plezier door het hoofd een knallen... en dan nog wegrijden ook:S. Ik verwacht toch minsten wel een dikke gevangenis straf.

waarschijnlijk is het voor in ieder geval dit jaar afgelopen nu.
Meerdere teams hebben zich teruggetrokken van de rally door het dodelijke ongeval.

ik vind het dit jaar zowieso minder...
Alle wagen en routes zijn al te vroeg bekend als het aan mij ligt. Zo is de pret er ook wel een beetje af.

Ja was te verwachten he, er zijn ook nog andere mensen op de weg. Geloof dat ik dit 2 jaar geleden al riep dat dit fout MOEST gaan, zeker in Oost Europa.

Kut hej :( Ze moeten hem ook wel stoppen denk ik, anders gaat Gumball al helemaal de boeken in als een roekelose race van a naar b

Back