gta san andreas

veekaa said:
en aan mitsjiel: rustig vliegen... en zo weinig mogelijk toetsen aanraken :D (tipje: mss je controls ff verandere? :p)

Ben ik er nou eindelijk doorheen, moet ik gvd hetzelfde weer doen en dan nog met landen erbij :L
Lukt het landen weer niet omdat ik steeds te snel ga :L

Tips?

Mitsjiel said:
Ben ik er nou eindelijk doorheen, moet ik gvd hetzelfde weer doen en dan nog met landen erbij :L
Lukt het landen weer niet omdat ik steeds te snel ga :L

Tips?

traag vliegen, en afremmen... en je vliegtuig zo recht mogelijk houden :D
en net voor je land neus ff omoog, en vanaf je de grond raakt neus omlaag duwen!!!! en blijven duwen :D

veekaa said:
traag vliegen, en afremmen... en je vliegtuig zo recht mogelijk houden :D
en net voor je land neus ff omoog, en vanaf je de grond raakt neus omlaag duwen!!!! en blijven duwen :D

Ik had em gvd net op 68%! 2% te weinig :(

D'r komen toch niet nog meer van die kutoefeningen eh?

Black Bullet said:
[ir]http://users.pandora.be/TrAiL/allerlei/PICT4367.JPG[/ir]

Dat is pas GTA :W

+ralf+

Ik heb btw zojuist GTA SA uitgespeeld. Nu weer lekker doorgaan heh, er is nog vet veel te doen. Ik vond de verhaallijn trouwens niet sterk, ik geef er een 4 of een 5 voor. Vice City was dus VEEL beter heh. Daar bouwde je ook echt iets op, hier zit je eigenlijk vanaf het begin die zooi 'in the hood' op te ruimen.

w00t, heb gta sa zojuist nog eens uitgespeeld, had het spel pas uitgespeeld, start ik een nieuw-game, save ik hm toch niet over mn uitgespeelde game zeker :'( 8P maarja in 18u alweer uitgespeeld8)

Roedi.. said:
w00t, heb gta sa zojuist nog eens uitgespeeld, had het spel pas uitgespeeld, start ik een nieuw-game, save ik hm toch niet over mn uitgespeelde game zeker :'( 8P maarja in 18u alweer uitgespeeld8)
sterk, ik heb gta vice city ook al zo'n 7 keer uitgespeeld, m'n record daarvan was in 1 namiddag en 1 nacht, zo'n 12u :)

record van gta sa staat op 8u-x zonder cheats, das nog sterker:p die gast heeft elke missie gefilmd en kan je bekijken op zn website, link naar die site staat op gta-games.nl:)

Sjoerd said:
+ralf+

Ik heb btw zojuist GTA SA uitgespeeld. Nu weer lekker doorgaan heh, er is nog vet veel te doen. Ik vond de verhaallijn trouwens niet sterk, ik geef er een 4 of een 5 voor. Vice City was dus VEEL beter heh. Daar bouwde je ook echt iets op, hier zit je eigenlijk vanaf het begin die zooi 'in the hood' op te ruimen.
idd, vice city was véél leuker, dar bouwde je echt iets op tot je heer en meester was :)

Back