Dennis said:Ik vond het zo tof spel, maar vind er totaal niks aan
ik kan alleen die vlieg oefeningen nog maar doen voor die missie, meer niet, kan gewoon niks doen omdat ik het niet haal dat vliegen. zit je gelijk vast
erg zonde
roel112 said:kennen jullie de hotcofee mod al
dan kan je sex hebben met je vriendinnen, en moet je op tijd de pijltjes in drukken net als bij dansen. dit zat al in het spel maar was weg gehaald en gecensureerd
NeoGeniX said:vliegen is toch niet zo moeilijk :X Als je dat heb gedaan komen er veeel meer andere missies... Met welke oefening heb je precies moeite?
www.gtagames.nlTHE MUD said:Ja ik zag hem al ergens staan maar die kon je niet downloaden door een fout op die klote site o.i.d.. Kun jij m anders via msn o.i.d. naar me toe sturen?
Dennis said:dat je moet leren vliegen voor die missie
de 3e oefening lukt totaal niet, k heb er geen eens zin meer in:X
Dennis said:dat je moet leren vliegen voor die missie
de 3e oefening lukt totaal niet, k heb er geen eens zin meer in:X
je moet ook voorover gaan leunen, dan gaat je moto veel snellerGeeker said:Dit is het dichtse dat ik geraak.
[ir]http://users.pandora.be/grafex/probleem.jpg[/ir]
gp1 rox boyke said:werkt zon slide kaart echt en is het niet slecht voor de ps2 en hoe werkt dat dan? bvd roy
RobinL said:Wat is dat dan? zo'n kaart waarbij je je cd-la open moet doen met een plastic ding om het spel er in te duwen?
Tim_xsh said:kijk op de kaart
Geeker said:Damn, is het mogelijk om na die N.e.o missie daar dat vliegtuig in te halen met de moto? Heb al meerdere malen geprobeert. Kan hem onmogelijk inhalen.