gta san andreas

daar heb ik wel iets over gezien ja, wel grappig dat ze het er dan toch in hebben laten zitten :P Is dan ook helemaaaaal niet te verwachten dat iemand daar achter komt :rolleyes:

Dennis said:
Ik vond het zo tof spel, maar vind er totaal niks aan

ik kan alleen die vlieg oefeningen nog maar doen voor die missie, meer niet, kan gewoon niks doen omdat ik het niet haal dat vliegen. zit je gelijk vast

erg zonde

vliegen is toch niet zo moeilijk :X Als je dat heb gedaan komen er veeel meer andere missies... Met welke oefening heb je precies moeite?

roel112 said:
kennen jullie de hotcofee mod al
dan kan je sex hebben met je vriendinnen, en moet je op tijd de pijltjes in drukken net als bij dansen. dit zat al in het spel maar was weg gehaald en gecensureerd

Ja ik zag hem al ergens staan maar die kon je niet downloaden door een fout op die klote site o.i.d.. Kun jij m anders via msn o.i.d. naar me toe sturen?

NeoGeniX said:
vliegen is toch niet zo moeilijk :X Als je dat heb gedaan komen er veeel meer andere missies... Met welke oefening heb je precies moeite?

dat je moet leren vliegen voor die missie

de 3e oefening lukt totaal niet, k heb er geen eens zin meer in:X

Dennis said:

Dat is dat je een rondje moet vliegen door die cirkels toch? Is wel goed te doen hoor..niet vliegen met je muis dat suckt. Pijltjestoetsen voor draaien,q en e links rechts en w gas geven. Gewoon kleine tikjes geven...

Dennis said:

Had vaak bij die en die erna steeds een klein foutje:(. Maarja paar x overdoen en voila^^. Anders sleep je je pc maar s mee als je t niet meer ziet zitten:P

Geeker said:
Damn, is het mogelijk om na die N.e.o missie daar dat vliegtuig in te halen met de moto? Heb al meerdere malen geprobeert. Kan hem onmogelijk inhalen.

gwn van den eerste keer volle gas geven en lichtjes naar voor leuene, en dan kan je hem (soms) nipt halen, je mag ook zo geen nekel vat raken:p

Leuk om te zien hoe dingen uit de eerste GTA's worden teruggehaald.

Toch vind ik het GTA gebeuren anders en minder leuk dan de eerste paar (van bovenaf). Ik weet niet wat het is, maar die waren veel gestructureerder en duidelijker. Zal wel komen omdat ze gewoon simpeler waren. Natuurlijk spelen die laatste veel lekkerder omdat het 3D is, maar toch verlang ik af en toe nog wellis naar het van bovenaf gebeuren. Lekker wegrennen voor een agent dan sneldraaien en een waaier kogels naar achter gooien. Dan punten krijgen als je autos goed hard beukt.

hmm k heb lekker met de kart lopen scheuren en tunen 8)

daarna heb ik em opgeblazen en gesaved,

maar nu staat die kart niet meer bij die crib van madd dogg,

is ie nu voor altijd weg ? :'(

iemand cheat voor spawnen van een kart ? :)

Ik heb die teller ook gedownload alleen als ik het spel wil starten zegt ie dat gta sa minstens directx 9.0 moet hebben. En die staat er wel op. Haal ik die teller weer weg uit mijn gta map dan doet ie het wel.

Iemand een oplossing hiervoor?

je moet em niet in gta map zetten..
ik heb hem gwn @ bureaublad staan....
alsk daarop klik krijgk dan een kaderke waar da je moet kiezen in welke hoek je teller moet staan... en dan load mod klikken...
werkt perfect :)

Back