gta san andreas

veekaa said:
je moet em niet in gta map zetten..
ik heb hem gwn @ bureaublad staan....
alsk daarop klik krijgk dan een kaderke waar da je moet kiezen in welke hoek je teller moet staan... en dan load mod klikken...
werkt perfect :)

Waar staat load mod dan? Want ik kan hem alleen maar saven. Hij start nu wel op als ik op bureaublad heb staan maar hij doet ut niet :S

fff, ik heb probs me da spel, tis heel nie speelbaar zo!
Alsek aant spelen ben blokkeert het gewoon zomaar...
Na 5 min., na 2u, het blokkeert gewoon.. Hij toont opeens een kader met GTASA.EXE en je moet je "rapport verzenden" of "niet verzenden"...
Dit is extreem ambetant, vooral tijdens een opdracht.

Heeft er nog iemand dit probleem? Tis btw op mijn 2 pc's zo.

Die foutmelding krijg ik ook wel eens, klik gewoon op niet verzenden en op je taakbalk staat hij nog open, dus even klikken en verder spelen :)

piels said:
Die foutmelding krijg ik ook wel eens, klik gewoon op niet verzenden en op je taakbalk staat hij nog open, dus even klikken en verder spelen :)
nee, het sluit gewoon :s
Ook heb ik het nu al 2x gehad dat hij volledig vastliep. start-teken, Alt-Tab, Ctrl-Alt-Delete, Alt F4, hardware aansluiten, niets werkt, moet hem echt gewoon herstarten :@
Toen keek ik effe in m'n BIOS naar men temp. :80°C...
OMG, direct underclocked, en blazer ervoor gezet :p
Nog geen verdere probs gehad ermee... ;)

Mja ik kan de kart nog steeds niet vinden.. Na welk percentage van completion, staat die kart bij mad dogg, ik heb 52% maar hij staat er niet :S:S please help

Iemand de Hot Coffee-patch al geprobeerd? :P
1120908738.png

De patch unlockt een aantal mini-games in GTA San-Andreas, waarvan 1 te zien in bovenstaande screenshot :P Rockstar, producent van GTA, heeft deze scenes zelf gemaakt, maar ze uitgeschakeld in he tuiteindelijke spel. Met deze patch worden ze weer ingeschakeld.

Weet er verder ook nix van, maar kwam t tegen op n andere site.

/edit
En een FILMPJUHH!
http://www.djsmiley.com/hotcoffee.wmv

/edit2
Je zou de mod hier moeten kunnen downen; http://m0003.gamecopyworld.com/games/pc_gta_san_andreas.shtml

Last edited:
Ik kom niet voorbij dat level dat je zo'n kerel moet achtervolgen op de motor en die moet doodschieten. Die kerel die achterop zit kan voor geen meter schieten en k donder steeds met die motor.. ( in het gedeelte dat je naar beneden gaat enzo...

Iemand toevallig tips...?:?

je moet niet TE snel rijden.. gewoon vlot, en zoweinig mogelijk proberen botsen... die gast wacht op je op sommige plaatsen.... en als je toekomt gaan der een paar op jou beginnen schieten...

JaapL. said:
Ik kom niet voorbij dat level dat je zo'n kerel moet achtervolgen op de motor en die moet doodschieten. Die kerel die achterop zit kan voor geen meter schieten en k donder steeds met die motor.. ( in het gedeelte dat je naar beneden gaat enzo...

Iemand toevallig tips...?:?
Kheb die missie in 1 ker gekunnen @snukkende pc :P GEwoon opt gemak, niet té snel rijden, gewoon wat rij-ervaring hebben, das al. En maken dat je een gun meehebt want op het einde staan er 3-4 te wachten die je willen afknallen, maar als je die negeert en gewoon die motorrijder doodschiet is je missie geslaagd en gaan die andere gasten weg. ;)

Roedi.. said:
automatish richten gebruiken en zorgen dat je armor vol is:)

en how the fuck kan je automatisch richten @ pc?....

edit: mijn shooting skillzz zijn niet zo slecht hoowr... tzijn er gewoon te veel, en ik moet te veel herladen :p

( I used to be a cs-freak :p )

en aan mitsjiel: rustig vliegen... en zo weinig mogelijk toetsen aanraken :D (tipje: mss je controls ff verandere? :p)

Back