This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gta san andreas

steeds als ik met haar ben uit geweest en ik breng haar thuis gaan we krikken denk ik, ik krijg dat huis te zien en t beeld gaat scheef enzo, maar ik zie niks? hoe kan ik dat krijgen wat er eerder in dit topic te zien was? dat je ook stanjes kon wisselen enzo:W

Lol hoe heb je dat zover voor elkaar gekregen ? ik zit nu pas op 16%...
En waar ga je met 'r naar toe ?

Dat je met r gaat krikken gebeurt na 5 a 10 keer uitgaan ofzo. Viel mij op dat wat dames tegen me zeiden dat ik meer meost eten en teveel spieren had ofzo :s

Frankz0r said:
Lol hoe heb je dat zover voor elkaar gekregen ? ik zit nu pas op 16%...
En waar ga je met 'r naar toe ?

Ik heb icoontjes in m'n map staan van pizza, drinken, dansen, uit eten.
Met de eerst ging ik romantisch uit eten, vond ze niet leuk:S De 2e nam ik mee naar de "burgerking" en dan vraagt ze of je binnen koffie komt drinken en dan kun je op Y of N drukken.
Dan ga je dus naar binnen en gaat het beeld bewegen, terwijl je haar huis ziet.

Ik heb haar net dildo gegeven, en ik kreeg een sleutel van haar ofzo? Maar die auto die naast haar keet staat zit op slot..

je vriendin michelle is nu niet thuis

je vriendin michelle heeft je auto gratis gespoten

zoek de logica:X

ik vind het maar loos:X

je eet wat, en zet er af. en na 3 maanden zie je er weer, zelfde date zelfde gezeur

die michelle is een biatch, die vind niks leuk

gvd.. ging een beetje kutten met mijn video kaart instellingen.. nu heb ik nog gaarder beeld dan ik al had :X het lijkt net of het heel warm is en alles wazig word..

Met het kerkhof is gelukt, maar met de trein wil echt niet. Er blijfen er 3 op staan, wat ik ook doe:S

Je kan zelf ook schieten he als je een gun hebt. Ga je er gewoon naast rijden en zelf ook mikken.

hmm ben nou bij die missie dat je met zo'n parachute moet springen op zo'n dak, dat gaat allemaal en binne ook, maar daarna moet je die vent achterna, maar die is veel te snel weg:S

puch-racer said:
gvd.. ging een beetje kutten met mijn video kaart instellingen.. nu heb ik nog gaarder beeld dan ik al had :X het lijkt net of het heel warm is en alles wazig word..

Dat krijg je heh als het warm is

Dennis said:
ik vind het maar loos:X

je eet wat, en zet er af. en na 3 maanden zie je er weer, zelfde date zelfde gezeur

die michelle is een biatch, die vind niks leuk
later moet je ook dansen, of met die ghetto chick een drive by doen

je vriendin gaat 5 weken op vakantie, en je hebt tijd teveel, dus ga je gta spelen

Ben nu inmiddels in de laatste stad geloof ik, stad 3.

Tis allemaal best nog te doen.

Die rode huizen, waarom kan je die niet kopen?

Heineken said:
Dat krijg je heh als het warm is

Mjah lijkt mij niet te horen dat het zo wazig word dat je niks meer ziet,zeer irritant.. kut video kaart :|

wie zou de std instellingen van de video kaart @ optie's in het spel voor mij kunnen posten.. :*

Als het volop warm is btw, zie je wel aanzienlijk minder hoor..

Ik zit nu @ vliegschool voor volgende missie, wil nog niet echt vlotten

je bent nog niet ver genoeg voor rode huizen, eerst noe missie doen, die best zuigt

ik zit nur vast @ freefall. iemand een hint? ik raak die circle nooit, echt verrot. probeer t al sinds vrijdag ofzo

ik kan die 3e test niet halen @ vliegtuig, lose kut shit, dit soort dingen vind k weer jammer aan het spel, lose testen enz, besturing zuigt van dat ding

verder kan k niks doen meer behalve dat