This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gta san andreas

ff een vraagje, als je bij een .torrent site een spel voor ps2 (gta sa dus) kan downloaden, zal ie het dan op een of andere manier ook op de pc doen ???

Last edited:

OMG!

Check die fucking screens :~

Die landschappen, vw busjes, lowriders, monster trucks, vrachtwagens met aanhangers en echte vliegtuigen
Je kunt zelfs poolen, zwemmen, blackjacken en een tattoo laten zetten 9||6

En skydiven :?

En in een hoovercraft rijden

:love:

Dit weekend denk maar weer een PS2 aanschaffen 9||6 :W

is ie er al voor de ps2???
als iemand hem al heeft... hoe zit het met de snelheid van het spel? ik bedoel de laadtijden enzo?

grtz

ja het maakt me trouwens ook niks uit ik kooop hem toch wel
mijn scoot moet maar ff wachten dan

maar is ie er al voor de ps2... heb het ff niet meegekregen want het veranderd hel de tijd

grtz

Gruwelyk!! Toch maar ff wachten op pc versie, moet anders eerst tv en ps2 kopen alleen voor GTA 8P

pc versie kwam tog ergens in mei 2005?:X

wooooooooooo -:-
dit is TE....
kweet niet of ik dit nog ga overleven tot vrijdag echt TE -:-
parachuut springen..... 2 player mode......
echt TE vet, cool, gaaf, waus blaat man 8P

en natuurlijk weer wheelies bouwen

nou ja effe pics gemaakt met cam van de tv, maar de kwaliteit is erg slecht geworden.

me eigen wagen, het enige dat veranderd is is de lak

ook een tijdje in de sportschool gezeten ging het in het echt maar zo snel

en de kip-eettent

en de laadtijden vallen heel erg mee, alleen als je het spel net opstart is er een redelijk lange laadtijd, tijdens het spelen geen extreem lange laadtijden

Hmm speel nooit games maar als ik deze zie lijkt het me wel vet

Jammer dat ik geen pc heb en alleen maar een laptop waar hij toch niet op draait...had het al geprobeerd met gta3 maar dat trok hij niet.