gta san andreas

je hebt wel toegang, al dan niet via de wegen, je kunt soms via de spoorweg naar de andere stukken of je zwemt gewoon een stuk, alleen als je aan wal gaat bij een stuk waar je normaal nog niet mag komen, dan krigj je meteen 4 sterren dus lekker veel cops.

naar een spray & paint shop gaan werkt niet, je blijft de 4 sterren houden. al is het wel lache om de cops voor te proberen te blijven, al lukt dat niet |( :p

ModKid said:
je hebt wel toegang, al dan niet via de wegen, je kunt soms via de spoorweg naar de andere stukken of je zwemt gewoon een stuk, alleen als je aan wal gaat bij een stuk waar je normaal nog niet mag komen, dan krigj je meteen 4 sterren dus lekker veel cops.

naar een spray & paint shop gaan werkt niet, je blijft de 4 sterren houden. al is het wel lache om de cops voor te proberen te blijven, al lukt dat niet |( :p

thnx, klingt wel leuk

Lennart, beter houd je je stil over Friesland..
Want ik heb em al op mijn PS2 SilverEdition, het lullige is dat me broer em in de tanktas van de motor had zitten en nu weer in Hoofddorp zit :|

Volgende week maar ff gamen :D

Mark said:
Lennart, beter houd je je stil over Friesland..
Want ik heb em al op mijn PS2 SilverEdition, het lullige is dat me broer em in de tanktas van de motor had zitten en nu weer in Hoofddorp zit :|

Was een inkoppertje :rolleyes:

Heb verder niks tegen friesland :*

ModKid said:
nee, daar moet je een omgebouwde ps2 voor hebben, en de juiste software allemaal.

Ombouwen hoeft niet !!

Ik draai GTA San Andreas vanaf mijn HDD die ik ingebouwd heb in mijn PS2. Amerikaanse versie. Maar volgens mij is dit een geleakte beta versie want volgens mij is niet alles in het spel 100% af.

Benodigdheden om software vanaf een HD op je PS2 te spelen :

- Officiele Sony netwerkadapter
- Min. 20 GB / max. 120 GB hardeschijf. Voorkeur voor WD / Seagate. Geen Maxtor omdat de aansluitingen niet (altijd) 100% overeenkomen.
- Software om de HD aan te kunnen spreken via de PS2 -> HDLoader

In het kort gezegd. PS2 opstarten met HDLoader. En spel kiezen in het menu en draaien maar :p
(Of zoals ik het doe, HDLoader op mijn memorycard en dmv. PS1 Exploit software opstarten)

Alle informatie is in een avondje ZOEKEN ;) op google gevonden.
Dus verder zal ik er niet op ingaan (aangezien dit een scooterforum is)

Voordeel van HDLoader, PS2 is regiovrij dus Amerikaanse / Japanse spellen zijn zonder problemen te spelen.
Laadtijden zijn miniem in tegenstelling tot spelen vanaf DVD.
Nadeel. Niet alle spellen doen het vanaf de HD.

Wat kost zo`n Officiele Sony netwerkadapter? En is die bij elk wiligkeurige (oid) game zaak te halen?

Dus als ik het goed begrijp, kan ik met de juiste software etc. Game`s via mijn pc (die voor de ps2 zijn) op mijn playstation spelen?

Yadajo said:
Wat kost zo`n Officiele Sony netwerkadapter? En is die bij elk wiligkeurige (oid) game zaak te halen?

Netwerk adapter is bijna overal wel te verkrijgen :
- Gameshops
- Speelgoedzaken
- Dixons

Elke winkel die PS2's verkoopt moet ze kunnen leveren.
Prijs is ongeveer €30,-

Dus als ik het goed begrijp, kan ik met de juiste software etc. Game`s via mijn pc (die voor de ps2 zijn) op mijn playstation spelen?

Met de juiste software etc. is het :
- mogelijk om een hardeschijf in je PS2 te bouwen zonder dat je garantie verliest (aangezien hij niet open moet in tegenstelling tot een XBox)
- Complete spellen downloaden vanaf het internet die je dan weer op je ingebouwde hardeschijf kunt zetten
- Deze spellen (die op je harde schijf IN je PS2 zit) kun je dan met HDLoader rechtstreeks van je hardeschijf spelen op je PS2
- Japanse / Amerikaanse / Europese spellen spelen op je PS2 via deze hardeschijf. (zonder dat je PS2 omgebouwd dient te zijn)

wat kost de software: hdloader?
en harde schrijf 120gb? niet meer als 100 tog?
kun je dan gewoon spel huren bij videoland en naar hd kopieren?
doet online spelen etc t dan ook (als da mogelijk is)

Bij de meeste game store`s worden de spellen vandaag verzonden wie hem besteld hadden ...

Hopelijk kan ik morgen nog een game scoren, aangezien veel het spel besteld hebben dus voorrang krijgen ..

Spel lijkt me echt +ralf+

Yadajo said:
Bij de meeste game store`s worden de spellen vandaag verzonden wie hem besteld hadden ...

Hopelijk kan ik morgen nog een game scoren, aangezien veel het spel besteld hebben dus voorrang krijgen ..

Spel lijkt me echt +ralf+
Kheb net ff gebeld naar Funatics(gameshop) ze krijgen em vanavond hier in Assen binnen, en verkopen em morgen waarschijnlijk. En anders 12 uur
in de nacht.

Op internet staan topics waar mensen hem vandaag al in de winkel hebben gekocht. Dus voor mensen die echt niet wachten kunnen, zou ik even een belletje plegen of langs gaan.

Heb al over al in Assen gekeken, maar helaas :(
Morgen ga ik zeker weten in mijn pauze gelijk de stad in, moet dat spel gewoon hebben :D ..

Wel beetje soort sims idee (klein beetje he;)) Want je moet hem ook laten eten, eet je te veel wordt ie dik en wordt je op straat uit gelachen. Naar de kapper, kun je ook over worden aangesproken worden op straat. Elke handeling die je doet heeft na en voor delen bij de rest van het spel etcc .. etcc..

Tenminste dat heb ik er over gelezen ;)

Edit// En je kan der mee na de sportschool om hem sneller en fitter te maken enz... Na een gevechtschool om daar je techniek beter te krijgen enz..

En ik heb hem besteld Bij De Gameshop in assen, dus heb zekerheid dat ik een spel krijg :W (ik blij) ..
Morgen of vrijdag krijg ik hem ..

Yadajo said:
En ik heb hem besteld Bij De Gameshop in assen, dus heb zekerheid dat ik een spel krijg :W (ik blij) ..
Morgen of vrijdag krijg ik hem ..

8) Master, je lijkt net me broertje ook zo ge-freaked door het spel :+

Back