gta san andreas

nee

Die kon je gewoon meenemen naar boven :P

Je hoeft ook geen trap op, ja 1tje recht vooruit. Je skipt als t ware een deel van t gebouw omhoog :)

tomaaz said:
Wat heb je btw veel geld maykel:P Ze zeggen ook dat het spel erg realistisch is:P
Mja maak maar snel ff een foto van de kaart!

Tomaars , check.

Basejumpdus.jpg

Vinden jullie die radar ook zo kut, of ligt dat gewoon aan mijn ogen? :p

Moet altijd twee keer kijken voordat ik het stipje gevonden heb :rolleyes:
Verder vind ik dat blur effect als je snel rijd ook gewoon kut :(

InsaneMalebrain said:
Vinden jullie die radar ook zo kut, of ligt dat gewoon aan mijn ogen? :p

Moet altijd twee keer kijken voordat ik het stipje gevonden heb :rolleyes:
Verder vind ik dat blur effect als je snel rijd ook gewoon kut :(
Ligt denk ik aan jou 8P, nee ik heb er iig geen last van, en dat blur effect heb ik ook geen moeite mee, vind het wel beter anders zou het spel wel heel weinig snelheid hebben

Krijg je na een tijdje pas, na een tijdje moet je missies voor ene torreno gaan doen. Dan na een paar missies ben je verplicht de vliegschool te nemen van hem om zijn missies verder te kunnen doen. Dit word dan ook aangegeven op de map waar je heen moet, bovenin helemaal boven de 3e stad en dan stuk naar links een verlaten vliegveld. Maar volg het verhaal en je komt er vanzelf.

area_51_member said:
Krijg je na een tijdje pas, na een tijdje moet je missies voor ene torreno gaan doen. Dan na een paar missies ben je verplicht de vliegschool te nemen van hem om zijn missies verder te kunnen doen. Dit word dan ook aangegeven op de map waar je heen moet, bovenin helemaal boven de 3e stad en dan stuk naar links een verlaten vliegveld. Maar volg het verhaal en je komt er vanzelf.

Dat duurt nog wel ff dus.. Ben in de 2e stad bij die missie met dat rc vliegtuigje, alleen de benzine is de hele tijd op |(

InsaneMalebrain said:
Dat duurt nog wel ff dus.. Ben in de 2e stad bij die missie met dat rc vliegtuigje, alleen de benzine is de hele tijd op |(
die missies van zero zijn idd k*t maar die hoef je verplicht te doen om verder te komen

Back