Maykel
600RR
Marcel said:ik heb geleerd hoe je goed kan stoppy`s maken en wheelies..
leer ik het laurens verbreekt hij mijn records :/
490 meter wheelie oid
en 120 meter stoppy :x
Jullie waren niet weg te slaan bij mn ps2
Marcel said:ik heb geleerd hoe je goed kan stoppy`s maken en wheelies..
leer ik het laurens verbreekt hij mijn records :/
490 meter wheelie oid
en 120 meter stoppy :x
I-$wiSs said:nog steeds bezig met die kutjodemotormissie (leuk woord voor galgje)
:? iemand tips
misschien wisten jullie het nog niet maar als je naar voren drukt maar niet vol maar gewoon zachtjes net als zachtjes gas kunnen geven dan gaat ie wat verder voorover liggen waardoor die fuckin hard gaat rijden 8)
I-$wiSs said:nog steeds bezig met die kutjodemotormissie (leuk woord voor galgje)
:? iemand tips
misschien wisten jullie het nog niet maar als je naar voren drukt maar niet vol maar gewoon zachtjes net als zachtjes gas kunnen geven dan gaat ie wat verder voorover liggen waardoor die fuckin hard gaat rijden 8)
area_51_member said:Als je de motorschool alles goud haalt krijg je een vette motor, maar bij de laatste missie van de motorschool, ramp en land stoppie. Die motor wat je daarvoor krijgt, iemand een idee hoe je daaraan kan komen dat ding trekt auto wheelies 8P
area_51_member said:Daar ben ik ook, ik kan heel goed overweg met die straaljager, gewoon vette stunts bouwen etc, die andere jets afschieten is no problemo, die heb ik zo down, maar daarna komt het kuttere dat je die boten moet afschieten want die liggen krap tussen de bergen en laag...
edit: je moet eerst opstijgen met x, daarna landsgestel inklappen en dan met de rechter analoge snelheid maken voor goed te vertrekken.