gta san andreas

uitgespeelt.

moet zeggen vind het eindfilmpje een beetje tegen vallen. Had wel iets meer verwacht, misschien die trouwery van dat zusje met die latino.

Maarja, nu lekker de asset missies maar doen.

zit pas in de 2de stad, doe relaxxxx heb nog zoveel andere games te doen :) nfsu2/def jam fight for NY/ bf1942(clan) Evo soccer4/ halo2 (zuigt) damn heb niet eens tijd meer voor gta :P

nog steeds bezig met die kutjodemotormissie (leuk woord voor galgje)

:? iemand tips

misschien wisten jullie het nog niet :D maar als je naar voren drukt maar niet vol maar gewoon zachtjes net als zachtjes gas kunnen geven dan gaat ie wat verder voorover liggen waardoor die fuckin hard gaat rijden 8)

I-$wiSs said:

misschien wisten jullie het nog niet :D maar als je naar voren drukt maar niet vol maar gewoon zachtjes net als zachtjes gas kunnen geven dan gaat ie wat verder voorover liggen waardoor die fuckin hard gaat rijden 8)

lol dat wist ik in gta 1 al :P

I-$wiSs said:

Correctie, je moet ook ietwat naar links gaan met je analoge 8)

Als je de motorschool alles goud haalt krijg je een vette motor, maar bij de laatste missie van de motorschool, ramp en land stoppie. Die motor wat je daarvoor krijgt, iemand een idee hoe je daaraan kan komen dat ding trekt auto wheelies 8P

hoe krijg je die motor

op pag 21 en dan die tagmap die daar staat. bij nummer 11
op de 2e etage staat er een en helemaal boven op het dak ook.

area_51_member said:
Als je de motorschool alles goud haalt krijg je een vette motor, maar bij de laatste missie van de motorschool, ramp en land stoppie. Die motor wat je daarvoor krijgt, iemand een idee hoe je daaraan kan komen dat ding trekt auto wheelies 8P

behalve dan die dingen 'getuned' zijn als je alles goud hebt staat die nrg-500 idd voor de deur, maar die trekt geen auto wheelies. Die staat btw ook in de haven van 2e eiland(ff naam kwijt) daar is een droogdok(NIET de legerbasis ingaan anders krijg je 5 sterren :P)

area_51_member said:
Daar ben ik ook, ik kan heel goed overweg met die straaljager, gewoon vette stunts bouwen etc, die andere jets afschieten is no problemo, die heb ik zo down, maar daarna komt het kuttere dat je die boten moet afschieten want die liggen krap tussen de bergen en laag...

edit: je moet eerst opstijgen met x, daarna landsgestel inklappen en dan met de rechter analoge snelheid maken voor goed te vertrekken.

als je gewoon voor die boten gaat zweven is het easy!

Back