gta san andreas

og loc missie, waarbij de hood aangevallen wordt door veel van die retards. Het zijn er zoveel, ik word telkens lek geschoten. Hoe hebben jullie die gedaan?

ZmokerZ said:
ik heb ook die 30004 code, maar mss omdat ik zo goed ben ofzo 8P doet ie het gewoon goed, dus ik blij, iedereen blij :D maar mss heb ik een vage versie ofzo :P

Ik heb ook de 30004 code. heb ook geen probs ermee....

Opzorp said:
og loc missie, waarbij de hood aangevallen wordt door veel van die retards. Het zijn er zoveel, ik word telkens lek geschoten. Hoe hebben jullie die gedaan?

gewoon bukkend rondlopen en goed je best doen ;)

die missie van wuzi op het laaste eiland, moet je dynamite halen, waarmee moet je die kisten kapot maken. De schep lukt niet, schiet ook niet. en er tegen aan beuken met dat autotje ook niet.

Mr Polini Evo said:
die missie van wuzi op het laaste eiland, moet je dynamite halen, waarmee moet je die kisten kapot maken. De schep lukt niet, schiet ook niet. en er tegen aan beuken met dat autotje ook niet.

grote mamoet dieplader achtig ding

Zie verder geen topic waar ik deze volgende vraag kan stellen dus dan maar hier..

"Heb ik alleen een Netwerk Adaptor om online te spelen met game die het ondersteund?" (En internetverbinding doh)

Suzukitjuh S said:
ik heb ook die code:(
de eerste 15 uur ongveeer gespeelt met die cd GEEN probleem
nu wel:( ik word er helemaal gek van

ik ook, speel 3 weken zonder probleem: vanochtend alleen maar lees fouten :(
ben 'm nu aan het backuppen naar de pc, als mijn ori cd kapot gaat heb ik dat iig nog
moet nog ergens een 5gb schijf vinden voor in me ps2, zet ik 'm daar op; kijken of dat wel werkt ;)

pfff, nu bij die missie dat je dat militaire vliegtuig moet jatten, zon hover. Ding is moeilijk te besturen, ben ik eindelijk uit die hangaar, druk ik op de verkeerde knop, land ik in zee.

maar aan de filmpjes te zien, begint het slot een beetje te komen.

Daar ben ik ook, ik kan heel goed overweg met die straaljager, gewoon vette stunts bouwen etc, die andere jets afschieten is no problemo, die heb ik zo down, maar daarna komt het kuttere dat je die boten moet afschieten want die liggen krap tussen de bergen en laag...

edit: je moet eerst opstijgen met x, daarna landsgestel inklappen en dan met de rechter analoge snelheid maken voor goed te vertrekken.

ik heb geleerd hoe je goed kan stoppy`s maken en wheelies..
leer ik het laurens verbreekt hij mijn records :/

490 meter wheelie oid
en 120 meter stoppy :x

ik had net geen 600 meter met de motor maar dat kwam omdat me startbaan van me vliegveld niet lang genoeg was 8P

moet nu 4 politie motors op die "packer" zetten laatste keer miste ik net 10 seconden :(

Marcel said:
ik heb geleerd hoe je goed kan stoppy`s maken en wheelies..
leer ik het laurens verbreekt hij mijn records :/

490 meter wheelie oid
en 120 meter stoppy :x

Hahahah , dat was echt mooi :W

Ik ownde de stoppie n0hh

Back