gta san andreas

damn, ik heb het spel nu ook, (helemaal blij :D ), ben nu bij die missie dat je volgens mij het hele paarse gebied uit moet roeien alleen kan maar 3 homies meenemen en die zijn al dood voor dat de "1st wave" voorbij is :?

stond ik om een hoekje elke keer als zo'n paarse neger kwam schoot ik hem neer tot dat ik moest laden en zelf werd neergeknalt :?

I-$wiSs said:
damn, ik heb het spel nu ook, (helemaal blij :D ), ben nu bij die missie dat je volgens mij het hele paarse gebied uit moet roeien alleen kan maar 3 homies meenemen en die zijn al dood voor dat de "1st wave" voorbij is :?

stond ik om een hoekje elke keer als zo'n paarse neger kwam schoot ik hem neer tot dat ik moest laden en zelf werd neergeknalt :?

zo laten, je hebt er toch nix aan, als je al die gebieden overwint. ze gaan toch weer weg

ik d8 daarna ga je naar andere stad ofzo

en wat moet ik anders doen straatracen en me lowrider elke keer slopen? verder zijn dr geen missies meer :(

er is niets irritanter dan die fucking gangsters die net als je onderweg bent naar de straatrace je banden van je lowrider lekschieten :?

heineken787 said:
ik vind die missie dat je op het dak staat met machine geweer en die rc vliegtuigen neer moet knallen egt een klote missie iemand tips???

Euhm, ze beginnen steeds vanaf de zelfde kant probeer die te onthouden en zo kan je al sneller reageren om ze neer te schieten. Als er rook uitkomt gaat hun bom niet meer af. En ik geloof als ze 1 bom hebben gegooid dat ze niet nog een bom neergooien dus die hoef je ook niet mer af te schieten.
Zelf heb ik over die missie ook wel 20x gedaan.

Die missies horen niet bij de storyline en hoef je geloof ik niet per see te doen, je kunt ze overslaan.

I-$wiSs said:
er is niets irritanter dan die fucking gangsters die net als je onderweg bent naar de straatrace je banden van je lowrider lekschieten :?

Neem dan eerst alle hoods over... Krijg je ook meteen je respect balk vol... Trouwens die race is fucking easy.

edit: hoe geef je bloemen aan je vriendin, ik heb wel zo'n bos bloemen maar dat sla ik haar mee :X

Last edited:
RS50biker said:
hij kan niet landen -> ik zet er 10 euros op hahaaha

ja landen, cirkels is nu wel easy (duurde me ook 50x) maar dat gaat nu wel, best snel ook nog. Maar dat fucing landen, tering. Word er helemaal stressed van. :r

Ik heb dus net eerste missie gedaan bij die zwakzinnige nep gangster, Lock ofzo. Hij zegt dat ik naar het strand moet. Afijn ik er heen, zegtie ps2 tegen me dat ik met de dj moet praten. Die vraagt of het tof is en of ik wil dansen. Druk op naar rechts voor positief, links negatief. Ik dus op rechts drukken, en dan gebeurt er niets meer :| Ik weer terug, op l inks drukken en er gebeurt weer niets. Doe ik iets fout ofzo?

I-$wiSs said:
kk zit nou al dat weed te verbranden alleen daarna krijg je bazooka om die heli uit de lucht te knallen, damn dat ding richt moeilijk

Ja joh! moet je INVERT uit zetten bij controls :D dan own je 3 choppers in 3 seconden (by figure of speech)

Je moet meteen schieten, zodra je die bazooka hebt, in had hem 3 seconden nadat dat ik dat ding had opgeraapt :P. De 2e keer dat ik het spel deej dan, want was overnieuw begonnen. 1e keer had ik ook wat moeite.

Opzorp said:
Ik heb dus net eerste missie gedaan bij die zwakzinnige nep gangster, Lock ofzo. Hij zegt dat ik naar het strand moet. Afijn ik er heen, zegtie ps2 tegen me dat ik met de dj moet praten. Die vraagt of het tof is en of ik wil dansen. Druk op naar rechts voor positief, links negatief. Ik dus op rechts drukken, en dan gebeurt er niets meer :| Ik weer terug, op l inks drukken en er gebeurt weer niets. Doe ik iets fout ofzo?

Hej dat had een maat van mij ook! (terwijl ik er in 1x doorheen kwam)

Hij heeft het gewoon 10 x opnieuw gedaan en eindelijk deed tie het :P

Back