gta san andreas

hiddeninteriors.jpg

weet iemand wat deze map inhoud ?

Ik zoek de garage`s waar ik een auto kan laten "tunen". Waar staan die percies?
(Misschien is het al eens voorbij gekomen, maar topic is mij te lang om daarna te zoeken)

Oeps! Hierboven staat het gewoon :+ :X

DJaex said:
Weet iemand waar er een Apachie staat of een hovercraft ? :D.
apache ben k niet tegen gekomen.. voor de hovercraft moet je bij de botenschool alles goud halen, en dan rolt ie tegenover de bootschool van t strand af. er is ook een code voor trouwens

Ik heb hier sinds Kerst San Andreas liggen , alleen ik heb hem nog niet kunnen spelen omdat die TforTelecom me een PS2 zou toesturen die ik bij mijn Telefoon abonnement zou krijgen maar die kunnen ze steeds niet leveren...al vanaf 10 december... :P

Dus nu krijg ik iets vervangends..wie interesse heeft moet maar pm-en..

marbossi said:
Dat was met gta vice city iig wel zo. Als je alles (en dus echt alles) gedaan had kwam je niet verder dan 99%.
mja boeiend volgens mij krijg je toch niks extra als je alles100procent uitspeelt, de missies kan je iig allemaal uit spelen en dat extra wat je miss krijgt kan je ook wel met cheats doen toch? het enige wat ik eig gebruik zijn de wapen cheats :)

Roedi.. said:
mja boeiend volgens mij krijg je toch niks extra als je alles100procent uitspeelt, de missies kan je iig allemaal uit spelen en dat extra wat je miss krijgt kan je ook wel met cheats doen toch? het enige wat ik eig gebruik zijn de wapen cheats :)
Ik dacht, maar dat weet ik dus niet zeker, dat je bij 100% ook mannetjes opdrachten kon geven om bijv. een winkel te overvallen etc.

Jongens, in GTA san andreas zit toch vice city of liberty city verstopt?
Zoja, kan iemand mij vertellen waar.

Degene die mij dat kan vertellen is de held van de dag :W .

misschien heb je wat over gta 1 gelezen ? daar heb je 3 steden die je achter elkaar vrijspeeld. die heten dus liberty city, vice city, san andreas

Back