InsaneMalebrain said:Zeker weten dat ik tegen die tijd wel een PS2 heb aangeschaft :W
Ossje said:Hoe heb jij eigenlijk je PS2 gesloopt man :? Die van mij stampt ook uit het tijd perk 1100 gulden, maar die doet het nog gewoon goed. Alleen het lasertje doet het af en toe niet echt.
InsaneMalebrain said:Had hem een keer in me tas meegenomen naar een vriend van me... Maar wist niet dat dat ding zo slecht tegen trillingen kan :|
Het begon daarna met de lens die niks meer kon lezen, daarna ging het draadje van de RESET/EJECT knop kapot, daarna heeft de voeding ff vreemd lopen doen en uiteindelijk gingen er ook nog es 2 draadjes van de chip (hij was omgebouwd :X) los..
Nu staat hij al meer dan 2 jaar op me kamer stof te happen en heb ik hier nog bijna 30 spellen liggen die ik heel graag weer wil gaan spelen
Dust0rz said:hmm heb net even die trailer bekeken, ziet er wel strak uit, je kan ook naar de kapper en grafiti spuiten enzen ik hoop dat je dit keer wel in een vliegtuig kan vliegen
Remco 4 Life said:Mijne is ook nog uit de oertijd van 1100 gulden , begint dvd's niet zo goed meer te lezen :X
area_51_member said:Komt ie ook op de x-box?