Vincent@rs
Vw sletzOr
Of je bent bezig met vlieglessen en je komt erachter dat het vliegtuig harder gaat als je het landingsgestel inklapt, (ik heb dus gewoon een uur lopen kutten) 8P
AEROX-J@GU@R said:Of je bent bezig met vlieglessen en je komt erachter dat het vliegtuig harder gaat als je het landingsgestel inklapt, (ik heb dus gewoon een uur lopen kutten) 8P
derbi drt said:Vraagje:
Hoe kan je een hood overnemen dan?
Carlosz said:je moet eerst een stuk grond kopen, oud vliegveld.. daarbij zit natuurlijk ook een huisje.. helemaal in het noorden.. links van de kaart. Daarna kun je vliegles nemen..
JP-Tuning said:waar zijn jullie allemaal dan, ik ben nu in 1 of andere stad, waarbij je een nicht van cesar ontmoet. ben ik nu al ver? of zijn jullie veel verder
neen dat is in de eerste stad daar ben ik vandaag nog geweest zelfs ligt kortbij OG en het strandNRG MC3 RIDER said:Ja is in de 2e stad En tja smaken verschillen toch 8)
Ossje said:Die heb ik eergister die missies van haar gehaald. IK weet niet of je al die straatraces (van ceaser) hebt gereden, maar na die races moet je nog 1 missie doen en ga je naar een nieuwe stad. Die linkse stad op de kaart.