gta san andreas

Ruben_09 said:
Hood overnemen is idd erg vet :), helaas raak je enkele missies verder alles weer kwijt :(

Mja maar ik wil hem gewoon helemaal uitspelen, dus ik wil alle hoods hebben, respect balkje heb ik al helemaal vol, maargoed volgens mij telt respect gewoon door. Die gele gasten zijn gewoon niet normaal 8P, 30 man ofzo tegelijk is onmogelijk, en aan je homies heb je niks want die kunnen niet schieten.

Zit ik met volle moeite alle hoods bij elkaar te krijgen en nou lees ik dat je ALLES weer kwijt raakt na een paar missies verder.. nah lkkr dan

Lg Tuning said:
Zit ik met volle moeite alle hoods bij elkaar te krijgen en nou lees ik dat je ALLES weer kwijt raakt na een paar missies verder.. nah lkkr dan
Of je het voor altijd kwijt raakt weet ik niet, maar heb het tot nu toe nog niet terug gekregen, heb nu ook geen groene en paarse delen meer op me kaart

Ruben_09 said:
Of je het voor altijd kwijt raakt weet ik niet, maar heb het tot nu toe nog niet terug gekregen, heb nu ook geen groene en paarse delen meer op me kaart

Dus? Maar je krijgt wel veel respect voor al die hoods, maar ik stop er nu mee denk ik, ik heb alle ballas gehaalt, en ik moet nog een paar gele... Maar die zijn focked up.

Moet je trouwens s in t woutebureau kijken, in de dousjes ligt een dildo... :D lol

area_51_member said:
Dus? Maar je krijgt wel veel respect voor al die hoods, maar ik stop er nu mee denk ik, ik heb alle ballas gehaalt, en ik moet nog een paar gele... Maar die zijn focked up.

Moet je trouwens s in t woutebureau kijken, in de dousjes ligt een dildo... :D lol

Respect heb je toch bijna niks aan

Vraagje,

WAAR IS de vliegschool.

Ben nu even bij het vliegveld geweest, (die ronde, omringt met water). Moest over het hek jumpen, net zoals bij de andere vliegvelden, want ik heb geen pilot license. Maar op dit vliegveld (staan volop veel, straaljagers, oude troep, medic en leger heli's) zijn ze allemaal op slot, denk omdat ik geen license heb.

dus weet iemand waar de school is.????!

Mr Polini Evo said:
Vraagje,

WAAR IS de vliegschool.

Ben nu even bij het vliegveld geweest, (die ronde, omringt met water). Moest over het hek jumpen, net zoals bij de andere vliegvelden, want ik heb geen pilot license. Maar op dit vliegveld (staan volop veel, straaljagers, oude troep, medic en leger heli's) zijn ze allemaal op slot, denk omdat ik geen license heb.

dus weet iemand waar de school is.????!

je moet eerst een stuk grond kopen, oud vliegveld.. daarbij zit natuurlijk ook een huisje.. helemaal in het noorden.. links van de kaart. Daarna kun je vliegles nemen..

Back