Marty.
stunnah bitch
Ruben_09 said:Doet de foto het nu wel ? (niet de foto die je had gequote)
jah thnx ik zal um ff zoeke ;p
Ruben_09 said:Doet de foto het nu wel ? (niet de foto die je had gequote)
Ruben_09 said:Hood overnemen is idd erg vet , helaas raak je enkele missies verder alles weer kwijt
Of je het voor altijd kwijt raakt weet ik niet, maar heb het tot nu toe nog niet terug gekregen, heb nu ook geen groene en paarse delen meer op me kaartLg Tuning said:Zit ik met volle moeite alle hoods bij elkaar te krijgen en nou lees ik dat je ALLES weer kwijt raakt na een paar missies verder.. nah lkkr dan
NRG MC3 RIDER said:
Ruben_09 said:Of je het voor altijd kwijt raakt weet ik niet, maar heb het tot nu toe nog niet terug gekregen, heb nu ook geen groene en paarse delen meer op me kaart
area_51_member said:Wat een poeptuner ben jij , je maakt geen vette wagens... Btw is dat in de 2e stad ofzo? In de 1e stad is maar 1 tune geval toch?
Exup@NRG said:Zonet met Maykel ff 2 player gedoe gedaan.. Was best tof , met zn 2en op de motor wheelies maken 8P
area_51_member said:Dus? Maar je krijgt wel veel respect voor al die hoods, maar ik stop er nu mee denk ik, ik heb alle ballas gehaalt, en ik moet nog een paar gele... Maar die zijn focked up.
Moet je trouwens s in t woutebureau kijken, in de dousjes ligt een dildo... lol
Mr Polini Evo said:Vraagje,
WAAR IS de vliegschool.
Ben nu even bij het vliegveld geweest, (die ronde, omringt met water). Moest over het hek jumpen, net zoals bij de andere vliegvelden, want ik heb geen pilot license. Maar op dit vliegveld (staan volop veel, straaljagers, oude troep, medic en leger heli's) zijn ze allemaal op slot, denk omdat ik geen license heb.
dus weet iemand waar de school is.????!