gta san andreas

NRG subaru WRX said:
die missie met die quadjes is echt irritant...

Ik heb daar ook vaak mee zitten kloten. Je moet eerst die kerels gewoon killen en dan pas die koffers gaan halen. Die blijven gewoon liggen. Daar kwam ik pas later achter.

ik denk, kga even voor 6e naar utrecht om san andreas te halen want hier hadden ze hem niet meer, kwam morge maar had meer zin in 2night, dus ik ga echt ALLE winkels af, en OVERAL uitverkocht, free-record-shop wist te vertelle dat de levering zeer slecht was,, ''te weinig'' dus kon nog eens een probleem worden zelfs de V&D had hem niet meer..

Morge eerst naar school, dan ff rondje utrecht doen, HOPELIJK ERGENS binne ... anders wordt het lam smoezen tot internet bestellen...

Wens me geluk..

ZmokerZ said:
ik heb nu zo'n missie moet ik cocktails door ramen in een huis gooien...
maar dan komen er gangsters die dan op je schieten, maar vind ik vredesnaam een uzi ofzo want zo'n pistooltje is :L en ik wil geen gangsters dood maken want dat is zielig? iemand ergens?

edit *precies om 6 uur gepost :)*

Uzi ligt achter je huis, loop bij sweets zijn huis erachter, dan kom je bij die soort rioleringweg, gewoon een soort gracht met wegen erin, daar rechts vlakbij ligt altijd een uzi.

ReeL said:
hoe doe je dat dan? ik bdoel pimp worde dan he :p
Moet je in deze auto gaan
daken.jpg

en dan op R3 drukken ( analog stick rechts, en dan drukken )

Last edited:
Nog 1 klein minpuntje opzich is het gokken, ik heb ondertussen al 99 miljoen dollar weten te winnen, opzich is het best relax enzo maar nu kan je gewoon alles kopen. Ze hadden eigelijk een maximum moeten instellen met gokken.

Last edited:
de quad vind bij blueberry acres bij de brug die is afgesloten hangt een bord met easterboard farm. daar staat de quad naast een van de gebouwen

- Wanneer is het mogelijk om van san fierro naar las venturas te gaan. na welke missie.
- Ik ben nou bij een missie van die jap in san fierro maar ik kan niet verder omdat ik niet kan duiken ofzo. Moet ik de stamina in de gym opkrikke of moet ik echt duiken int water?

Ruben_09 said:
Moet je in deze auto gaan
fansite_exclusive_september_3.jpg

en dan op R3 drukken ( analog stick rechts, en dan drukken )

welke bak? :P want plaatje doet ut niet.. weetje anders de buurt waar de veel rijd?
dan zoek ik zelf wel ff

Ik ben bezig met alle hoods over te nemen in de eerste stad, ballas heb ik helemaal overgenomen, maar die gele gang is moeilijk. Die gasten komen bij de derde wave met 30 tegelijk ofzo 8P

area_51_member said:
Ik ben bezig met alle hoods over te nemen in de eerste stad, ballas heb ik helemaal overgenomen, maar die gele gang is moeilijk. Die gasten komen bij de derde wave met 30 tegelijk ofzo 8P
Hood overnemen is idd erg vet :), helaas raak je enkele missies verder alles weer kwijt :(

Back