This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gta san andreas

area_51_member said:
Ohja en waar staat die monstertruck?

Die staat op de parkeerplaats bij die racebaan "8-track" . Als je die wint krijg je 10.000 $ en een monstertruck en een nascar auto komen op de parkeerplaats te staan

erm.. Hoods overnemen als je dat nog kan doen :?.

Ojah het is jammer dat de GFX er niet uitzien zoals ze op Page 1 van dit topic eruit zien het is er ietsjes op achteruit gegaan.

speedfreakz said:
miss is het al een keer langsgekomen maar weet iemand al wanneer ie op de pc komt? ik hoor dat er veel onduidelijk heid over is..

Is idd veer gezeur over maar er gaan verhalen rond dat die in februari komt, of zelfs al in januari maar het kan net zo goed gewoon eind mei oid kunnen zijn. je zou t moeten afwachten alhoewel ik wel hoop dat die januari/februari komt!!!

speedfreakz said:
miss is het al een keer langsgekomen maar weet iemand al wanneer ie op de pc komt? ik hoor dat er veel onduidelijk heid over is..

Doen ze express heel laat zodat mensen nu speciaal voor GTA: SA een PS2 aan gaan schaffen.
En dat plan is redelijk geslaagd denk. Ken veel mensen die speciaal hiervoor een PS2 hebben gekocht

DJaex said:
erm.. Hoods overnemen als je dat nog kan doen :?.

Ojah het is jammer dat de GFX er niet uitzien zoals ze op Page 1 van dit topic eruit zien het is er ietsjes op achteruit gegaan.

Denk dat het spel anders traag zou worden..

de spel is echt vet, alleen stuk minder verslavend, naar mijn idee. bij gta/gta vc heb ik echt heel wat uren aan elkaar lopen spelen, das nu beduidend minder. sommige dingen hadden ze gewoon niet moeten veranderen, legende= onduidelijk soms, beeld is minder, maja dat begrijp ik wel. ps2 is niet de jongste meer. en op 1 of andere manier te groot, ik raak nu al verdwaald terwijl ik die andere landen er niet eens bij hebt, mjah dat veranderd wel als ik er meer tijd in steekt.

laat maar snel een ps3 uitkomen, en ze daarop een nieuwe gta gaan zetten, dat gaat volgens mij tig x vetter zijn.

ik zit nu bij zo''n missie met een bestuurbaar vliegtuigje egt super kut! benzine gaat de hele tijd op.... supply lines heet ie van de rc shop

hey ik heb nu ook gta maar als ik die auto tune shop heb gevonden gebeurt er niks als je ervoor rijdt moet je hiervoor eerst een missie doen ofzo ?