This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gta san andreas

INBREKEN

Kan iemand mij ff uitleggen hoe dit moet?
Kheb dus al een tijdje terug die missie gedaan dat je dat leert (wapenkratten die je moet stelen)
Daarna zegt de game: vanaf nu kan je inbreken blablabla.
Dit lukt alleen niet |( Iemand aub ff uitleggen hoe dat gaat? PM me ofzo

Nog een vraagje: als je respect hebt krijg je na een tijdje "you can now lead a 3 man gang" etc.
Hoe moet dat dan?

Dankuwel, en BTW, die aarschen hadden wel een dikke handleiding erbij mogen doen ipv zon fopkaart en neppe stadsgids

ergens bij de gym staat zo'n vr8wagen, daarmee kan je burglar aanzetten.
en verder, als je goed luitert naar wat je moet doen, kom je er wel uit

nou je kan bij je eigen gangmembers degene emt de groene kleuren vragen of ze met je meewillen... hoe meer respect hoe meer gangmembers met je mee zullen gaan dit doe je al volgt:

- ga voor zown gangmember staan en mik op hem (R1) als hij geselcteerd staat meot je niet schieten maar druk met je pijltje omhoog en hij zal je volgen

p.s ben je junk als je hem al voor 75% uit heb gespeeld :^)

Goed, ik ben nu bij die missie dat je met die molotov's dat huis moet laten afbranden, tot zover lukt dat. Maar daarna moet je een grietje uit dat huis halen IMO heb je daarvoor een brandblusser nodig anders gaat ze niet mee :?. Dus waar kan ik een brandblusser vandaan halen?

je kan eerst gwoon een soort paadje volgen van waar geen vuur zit.. gwoon ff goed kijken
dan de trap op naar haar, dan zie je filmpje dat de brandblusser in de keuke is en de rest spreekt voor zich

waar je voor de eerste keer te eten krijgt, dus rechtvoor je barbershop
daar staat achter de kassa zo'n ding

Tijdje niet aan het game`n toegekomen () ..

Net dus weer ff bezig, en moet dus nu met die andere 3 lui van die gangsters neer maaien, alleen ze schieten allemaal (bijna) mis, dus moet ze wel steeds omver rijden alleen ze schieten me auto steeds behoorlijk overhoop ..

Snap het ffkes niej ..

Heheh , ik heb em net op de playstation gedaan en vind zo'n playstation toch maar poep
Ding ratelde ook de hele tijd en de controllers vind ik neit bepaald je van het.
Verder over het spel zelf.. ik had een trein gejat en toen te hard een bocht uitgeknalt
Verder op de fiets gepimpt , goldwing wheelies geownt , stoppies gedaan op de pjc 600 (ofzo) enz. enz

Ik kijk uit naar de PC versie

Gijs said:
Hebben ze niet meer winkels daar, of probeer je hem online te bestellen ? :X

nee bij winkels zelf overal uitverkocht hier, bij bart smit, kwam morgen lading, maar die waren al gereserveerd allemaal:X

me ouders gaan naar makro morgen... hopenlijk hebben die hem..

Je moet dus wel die hoods overnemen, je krijgt er veel respect voor. En respect neem je mee naar de volgende stad. Trouwens wie weet waar ik een 2e vriendin kan krijgen? Er staat bij stats: number of girlfriends, dus moet kunnen denks.

denn1s said:
nee bij winkels zelf overal uitverkocht hier, bij bart smit, kwam morgen lading, maar die waren al gereserveerd allemaal:X

me ouders gaan naar makro morgen... hopenlijk hebben die hem..

En anders bol.com? 2 dagen levertijd

miss is het al een keer langsgekomen maar weet iemand al wanneer ie op de pc komt? ik hoor dat er veel onduidelijk heid over is..