TresurP said:INBREKEN
Kan iemand mij ff uitleggen hoe dit moet?
Kheb dus al een tijdje terug die missie gedaan dat je dat leert (wapenkratten die je moet stelen)
Daarna zegt de game: vanaf nu kan je inbreken blablabla.
Dit lukt alleen niet |( Iemand aub ff uitleggen hoe dat gaat? PM me ofzo
Nog een vraagje: als je respect hebt krijg je na een tijdje "you can now lead a 3 man gang" etc.
Hoe moet dat dan?
Dankuwel, en BTW, die aarschen hadden wel een dikke handleiding erbij mogen doen ipv zon fopkaart en neppe stadsgids
Ruben_09 said:Is idd erg tof om te doen, maar is niet de makkelijkste manier om aan geld te komen -:-
AscH said:Goed, ik ben nu bij die missie dat je met die molotov's dat huis moet laten afbranden, tot zover lukt dat. Maar daarna moet je een grietje uit dat huis halen IMO heb je daarvoor een brandblusser nodig anders gaat ze niet mee :?. Dus waar kan ik een brandblusser vandaan halen?
AscH said:Goed, ik ben nu bij die missie dat je met die molotov's dat huis moet laten afbranden, tot zover lukt dat. Maar daarna moet je een grietje uit dat huis halen IMO heb je daarvoor een brandblusser nodig anders gaat ze niet mee :?. Dus waar kan ik een brandblusser vandaan halen?
ik ben gvd nog op 72% met gta VC |( Kortom, netjes!MisterP®oject said:p.s ben je junk als je hem al voor 75% uit heb gespeeld :^)
Kneiter said:Misschien een vraag die al vaak gesteld is, hoe kun je snel geld verdienen?
Gijs said:Hebben ze niet meer winkels daar, of probeer je hem online te bestellen ? :X
denn1s said:nee bij winkels zelf overal uitverkocht hier, bij bart smit, kwam morgen lading, maar die waren al gereserveerd allemaal:X
me ouders gaan naar makro morgen... hopenlijk hebben die hem..